luiers !

Ik was even gaan rond speuren op het internet wat die bumblies luiers waren en kwam deze site tegen. http://www.luiervergelijker.nl/ misschien voor jullie ook handig? Staat ook vermeld waar aanbiedingen van bepaalde merken luiers zijn.

Ook wij gebruiken pampers. Hij weegt nu ruim 5 kilo en gaan als het laatste pak 2 op is over op 3. De 2 zitten nu ook erg snel vol maar om ze weg te doen... veel te duur. Er zijn regelmatig aanbiedingen van de Pampers dus dan slaan we in.
Ik had ook dat proefpakketje van de C1000 ze bevielen eigenlijk wel.

Maar eerst opmaken wat we al hebben.

Wel leuk... mijn zwager had iedereen op de site van de C1000 proefpakketjes aan laten vragen dus nu kunnen we hier best nog wel even mee vooruit :) Dit is alleen maatje 4 dus dat duurd nog wel even.

Bubblies komen bij de Aldi vandaan. Schijnen niet eens slecht te zijn en de prijs is natuurlijk erg fijn.
moet eerlijk toegeven dat ik ze nog niet geprobeerd heb...heb de pampers ingeslagen bij een aanbieding dus heb er voorlopig nog wel even wat liggen.

net wat lovertjuh idd zecht over de etos luiers doen wij ook. had een pak gekregen bij de baby box en als je ze even dubbelvouwd dan zijn ze prima,

zo zijn die van de AH ook in eerste instantie beetje stug maar als je ze even dubbel vouwd ofzo zijn ze al veel beter !

maar eerst de pampers opmaken en dan maar kijken welke we gaan nemen

luiers van de aldi! we hebben bij onze oudste dochter(okt2009) van alles uitgeprobeerd! en de fijnste vonden we pampers en aldi. maar aldi is veeeel goedkoper dus gebruiken wij die!

Wij gebruiken AH eigen merk. Scheelt echt zoveel in de prijs, en onze beide dames vinden het prima. Ik heb nooit lekkage ofzo. Ik vind al die merk dingen zo zonde van ons geld! De doekjes en voeding hebben we ook gewoon van de huismerken, dat is allemaal net zo fijn en net zo goed vind ik. En het scheelt echt heel veel euro tjes in de maand! helemaal omdat wij nog 2kids in de luiers hebben (16maand en 3 maand). Maargoed, het is natuurlijk wel voor iedereen heel persoonlijk.

Nou ben halverwege pak bumblies luiers (zat in probeer pakket van de plus supermarkt) en moet zeggen ben niet ontevreden. zijn wel wat stugger als de pampers maar billen zijn droog als ons dametje flink geplast heeft en ik ruik ze niet en das bij pampers wel....

Ik ga nu ook die van de Aldi proberen hoor ik veel goede reacties over en die van de etos dus ben benieuwd.

Oja de billedoekjes van de bumblies zijn ook erg prettig en fijn.

Heb de volgende billedoekjes al geprobeerd:
Pamers sensitive prettig en fijn
Hema sensitive veel te vochtig en plakkerig niet fijn
Zwitsal sensitive Mijn voorkeur
bumblies sensitive Ook heel fijn en stuk goed goekoper.

Terug
Bovenaan