Luiers

Hoi dames.

Welke luiers gebruiken jullie voor jullie kleintjes?
Wij gebruiken de pampers en vinden deze erg fijn. Wel aan de prijs maar gelukkig zijn ze regelmatig in de aanbieding.
Bij de kruidvat luiers zijn elke keer de rompers vies.
Bij de pampers is dit nog nooit gebeurt.

Liefs Danielle

Dag Ladies
Wij gebruiken de eigen merk luiers van de kruidvat. Af en toe een vieze romper maar dat hadden we met pampers ook. Binnenkort stappen wij over op katoenen luiers vanuit milieu technische oogpunt. We gaan Bamboozles gebruiken. Ik ben erg benieuwd hoe dit zal gaan lopen.

groet Eva

Hey Danielle,
Wij gebruiken pampers en kruidvatluiers. Afhankelijk van de aanbiedingen :). Ik vind ze eigenlijk beide fijn om te gebruiken. Alleen voor de nacht gebruik ik pampers, omdat deze toch meer absorberen.

Liefs J

Heey Daan,

Wij gebruiken ook Pampers, maar heb nu ook een gekregen pak van de Etos staan en die voldoen ook prima. Zat ook een bon voor in de Blije doos.
Bij de Pampers hebben wij ook wel af en toe een schone romper nodig hoor...met die lekkere spuitluiers...
Welke maat hebben jullie nu?

Liefs Brigitte

Hoi

Wij gebruiken ook het liefste pampers, maar gebruik momenteel ook nog kruidvat, maar die vind ik zo stug. Heb ook etos eigen merk geprobeerd, die zijn ook prima, en ook soepel, net als pampers.

Wij kunnen heel goedkoop aan Libero up&go luiers (mt 3) komen. heeft iemand daar ervaring mee?

x

Hey Daan,

Wij zijn begonnen met kruidvatluiers maar vond deze erg stug en Lars kreeg er rode bultjes van.
Gebruiken nu pampers en die bevallen heel goed.
Ik koop ze altijd in de aanbieding, dan is het wel te doen.
Toch heeft Lars ook weleens een vieze romper gehad, kwam meer door de hoeveelheid poep dan door de luier hahaha.. Daar had geen luier tegenop gekunt denk ik :)

Liefs Kim

Hoi hoi,

Wij gebruiken ook pampers.
Hebben geen last van vieze rompers.
Vind de pamper erg fijn.
Maar wel stinken. zo chemisch zeg maar.

Wij hebben nog maat 1 newborn.
Tijn is nu 9,5 week en 56,8 cm en weegt 4800 g.
Heb nu wel maat 2 gekocht in de aanbieding bij de c1000.

Gr Marsha

Hoi,

Ik gebruik ook pampers omdat ik de kruidvat luiers nu nog te stug vindt. Als ze wat groter is gan we die gebruiken want die bevallen goed. En als de pampers weer een x in de aanbieding zijn kopen we die straks ook gewoon weer. Ik heb nu dagelijks vieze rompers, met de pamper luier. Zonet zat het zelfs helemaal in haar broek (was niet te houden) ik voelde het gewoon langs haar beentje gaan......kan geen enkele luier aan helaas :).
Wij gebruiken al wel maat 2, ik vond ze te strak worden om haar beentjes.

Groetjes

Terug
Bovenaan