Luiers

Wij zijn begonnen met kruitvat (bonnen waarbij je gratis pak kon halen, dus de hele familie heeft ingeslagen) en we hadden wat luiertaarten met pampers en etos gekregen.

Ik vind die van de etos niet zo. Die gelei wordt helemaal hard.

Ik vond de kruitvat prima, alleen veize romper als de luier helemaal vol was, maar dat had ik ook bij pampers en etos.

Hoi.

Wij zijn ook begonnen met de kruitvatluiers (gratis door die bon). Maar deze vond ik idd stug, maar op zich prima.
Nu hebben we in de aanbieding de pampers ingeslagen en daar kunnen we nog even mee. Wel gister nog een vieze romper, terwijl ik op bezoek was :(...

Wij gebruiken meestal pampers, soms kruidvat of etos, maar idd de kruidvat luiers zijn stugger. Heb met pampers ook vaak dat Levy's hele ruggetje onder de poep zit, het loopt er gewoon uit.. Hij heeft dan ook wel vaak last van diarree..

Wij gebruiken meestal pampers en die bevallen goed.
Van de kruidvat en etos vonden we zeer stug en hard.
Heb nu een pak van de Plus, zat in het plus pakket en die bevallen ook goed. Alleen geen Plus in de buurt ;)
Pampers zijn in de aanbieding prima te doen.

Bij alle luiers moet je goed kijken dat het elastieken randje goed aan de buitenkant zit, dat scheelt een hoop :)

Ik gebruik ook pampers, koop ze altijd in de aanbieding dus twee voor drie. Heb Yara ook nog in de luiers dus doe dan 1 pak voor Yara en twee voor Gideon. Heb altijd pampers gebruikt, en die gebruiken ze ook op het kinderdagverblijf! Bevalt me toch het beste. We hebben laatst Huggies gekocht was ook in de aanbieding en scheelde wel heel veel geld. Maar deze zijn ook wat stugger, en moest Gideon eerder verschonen dan met pampers. Hij zit al in maatje 3!!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan