luiers

Hey meiden,

Wat voor luiers gaan jullie gebruiken? Ik heb echt geen idee.. Pampers, kruitvat eigen merk, etos eigen merk?...zal het echt wat uitmaken.. Buiten de prijs om dan.



 
Pampers. Er komt hier eigenlijk niks anders in ;-) ben fan van pampers en gewoon goed op de aanbiedingen letten. Ik heb nog nooit de volle pont betaald.

Tip bij pampers zodra ze uit de 1 van new Born zijn pak dan nummer 2 simply dry de blauwe pakken en niet newborn 2! Waarom? Nou omdat er simpelweg meer in de simply dry pakken zitten.
 
ik ga ook pampers gebruiken , heb een kruidvatvoordeelkaart en heb een mooie aanbieding via de mail gekregen voor een middel new born pamper pak voor 5,- ipv 11. en ik mag max 3 pakken dus gelijk ff inkopen morgen :)

xx ziana
 
Als je pampers koopt, zie deze tijd weer veel aanbiedingen 3 halen 2 betalen.. Dan betaal je evenveel als voor bijv. Etos. Hoor zelf ook goede verhalen over Liddl Luiers, maar heb er geen ervaring mee.
 
bedankt voor de reacties, ik zag de aanbieding van pampers bij kruitvat idd ook al in me mail voor bij komen. En idd ook in de krantjes staan veel aanbiedingen, maar we gaan het gewoon uitproberen!
 
Ook wij gebruiken alleen pampers, al zijn de newborn luiers van Kruidvat eigen merk ook prima! Huggies bevielen hier de vorige keer helemaal niet, ze lekken niet door enzo, maar ze zijn qua materiaal zo stug en veel minder zacht dan pampers...

Bij kruidvat kan je je online aanmelden voor de baby en mama tas, daar zit o.a. een pak van 18 gratis kruidvat luiers in. Fijn om uit te proberen of je het wat vindt.
 
Ik ga kruidvat gebruiken.
Werk op een kinderdagverblijf. Op mn ouwe werk hadden we kruidvat nog nooit problemen mee gehad.
Maar waar ik nu werk hebben we pampers. En die lekken zo snel door vind ik. Als de luier erg vol is dan word hij aan de buiten kant ook nat.
Dus ik ben fan van kruidvat.
Maar sommige vinden pampers juist fijn ook prima.
Wat je zelf fijn vind moet je gebruiken ;)
 
Terug
Bovenaan