luiers

bij de eerste heb ik van alles geprobeerd, maar ik blijf nu bij Aldipampers! ik vind de echte pampers ook snel doorlekken en megaduur! zelfs in de aanbieding zijn ze duurder dan de aldi! AHmerk vind ik erg stug. kruitvat is volgens mij ook wel goed, maar daar moet ik voor naar de stad toe, dus neem ik ze bij de aldi mee.
 
het ligt er trouwens ook aan welke bouw je kindje heeft en of ze veel plassen of niet! is gewoon even uitproberen wat je zelf het fijnst vind! en hoe dik je portemonnee is ;)!
 
Hoi hoi,

Ik heb bij de eerste echt alle soorten geprobeerd, en toch vind ik pampers het beste! ga ze nu zeker weer gebruiken!

Tip: gewoon van alles proberen, dan kom je er echt wel uit!
 
Bedankt voor de reacties. Ik heb me idd aangemeld voor de gratis tas en zag dat er pampers in zaten. Ook aangemeld voor de aanbieding van kruitvat voor pampers. Dan zien we wel of het bevalt. Luiers van de lidl heb ik idd ook wel eens gehoord dat die heel goed zijn.
 
Wij gebruiken ook kruidvat. heb van de week alvast 3 pakken gehaald (2+1 gratis). De newborn van pampers zijn wel handig, want die hebben een urine indicator. Maar verder vind ik ze alleen maar duur. ook in de aanbieding blijven ze duur.
huggies zijn stug. Etos merk is ons ook wel goed bevallen, maar omdat we hier op het dorp een kruidvat hebben, is het kruidvat geworden. haha.

Groetejs, Peet (dec. mama)
 
pampers zijn van die hangluiers.
1 plasje en hij lijkt al zo vol.
ik gebruikte altijd van de kruitvat, en anders van de c1000 of AH.
etos, lekte altijd een beetje door, maar inmiddels zijn ze vernieuwd, en zullen ze ook hun best doen.

ik zou zeggen je moet het even uitvinden.
maar als newborn luiers zou ik weer wel pampers nemen.

moeder van 2 kinderen ,ik ben pedagogisch werker en werk al jaren met pampers en de doekjes van pampers, ik vind ze vreselijk.(beide)
de doekjes van de etos zijn ook heerlijk. en goed geprijsd, voor al in de aanbieding.(en dat zijn ze met regelmaat)
 
Hihi nou wij zitten voorlopig aan de pampers.. Ze hadden gister een foutje bij de wehkamp waardoor je op elke bestelling 10 euro korting kreeg. Dus wij hebben op verschillende e-mail adressen besteld.
Normaal kosten die pakken baby dry 58 stuks €11,49 en nu hebben wij per pak €1,49 betaald:) Daar kunnen we het wel voor uit proberen! Haha we hebben genoeg (maat 2) besteld dus kunnen voorlopig vooruit. Heb namelijk al wat maat 1 liggen en in het zwangerpakket van de kruitvat zitten er ook nog wat.
 
Terug
Bovenaan