Luiers

Hallo dames,
Alles goed met jullie? Hier wel! Buik groeit gestaag! Echt super om mee te maken :)

Nou had ik een vraagje. Omdat luiers nogal prijzig zijn wilde ik ze nu alvast inslaan(je kan maar voorbereid zijn haha)bijv als ik een aanbieding tegenkom ofzo. Maar welke kan ik dan t beste alvast kopen? Heb al een pakje newborn,maar heb begrepen dat die mss al snel te klein zijn..
Alvast bedankt!
Liefs

Wij hadden het er van het weekend ook over omdat er in de doos van de etos idd zo'n probeerverpakking zit. Ik neem ook maar 1 a 2 pakken newborn. Mijn zoontjewas ook ruim 8 pond dan zijn ze er zo uit. Ik weet niet of je weet welk merk je wil gebruiken maar als ze bv niet bevallen zit je met een berg :). Manlief kan altijd bij gaan halen haha

Dat buikje groeit hier ook verder leuk hé.

Als eerste moet je new Born 1 en 2 hebben wil je niet de dure pampers kijk dan eens naar kruidvat eigenmerk die is ons erg bevallen bij onze zoon..

Je kunt er gerust wat van inslaan want hou er maar rekening mee dat je minimaal 8keer per etmaal verschoont hij een pasgeborenen..

Succes met inslaan

Liefs dromertje1987 ( Maart 2011 en december 2013 mamaclub)

Nou ik heb nu pampers gekocht,leek me t beste. Maar idd zou ook best s een pak kruidvat o.i.d kunnen nemen.Vooral als ik hem/haar zo vaak moet verschonen in t begin. Maar idd kan manlief ook altijd nog om een pak sturen,de supermarkt is hier om de hoek..!

Ik heb ook kruidvat luiers dat met de voordeelkaart erbij geeft leuk aantal spaarpunten dus goedkoop en heb al paar dingen gratis kunnen halen dankzei de luiers van mijn zoontje.

Pampers zijn goed maar er zit maar z'n korte tijd tussen het verschonen dat huismerken het ook prima doen

Als nu bij mij bekijkt voor mijn zoon betaal ik voor een pak pampers van 43stuks 17,49 en voor kruidvat 72stuks 12,99

Ik gebruik wel pampers (haal ze in de aanbieding) ook aantal andere merken geprobeerd maar waren niet naar mijn zin... Ieder zijn keus. Ook de billendoekjes is zo'n ding na veel proberen gebruiken we etos eigen merk en zweren bij de snoetenpoetsers van de aldi. Moeite waard om meerdere dingen te proberen vandaar dat ik zei als je heel van 1 merk inslaat en het is niet naar je zin, zit je ermee.

Mijn schoonbroer en zus zijn ook heel tevreden met kruidvat luiers dus zal ik deze zeker gaan proberen. Voor de rest kom je er denk ik snel genoeg achter wat wel prettig werkt en wat niet.

Terug
Bovenaan