Luiers

@ 4atas: grappig, wij vinden de snoetendoekjes van de Aldi ook het beste!! Ligt niet voor de hand dat ze daar de beste kwaliteit hebben maar in dit geeval wel echt zo!!

Wat betreft luiers: Wij hebben bij beide jongens uitsluitend Pampers gebruikt, alle andere merken bevielen niet: vooral vaak veel te stug/dik/hard en daardoor belemmerend voor de bewegingsvrijheid van de kleintjes. Overigens vond ik de BsbyDry het beste, die oranje basic-variant van Pampers absorbeert echt minder goed. ik keek gewoon altijd naar de aanbiedingen en kocht dan een aantal pakken per keer. Voordat het dan op was was er wel weer ergens een aanbieding.

Billendoekjes ook van Pampers trouwens.

Succes allen met deze keuzes ;-))

Ja idd mamainzuid we hadden alles geprobeerd, de ene stonk, de ander was drijf nat, de ander droog, deze super!

Wij gebruikte billendoekjes van zwitsal maar vond het te duur worden. Dus ook weer van alles geprobeerd etos eigenmer helemaal super. Niet te duur, niet te nat en stinken niet.

Ik gebruik hier de Pampers Baby-dry voor de nacht, vind ik toch het beste absorberen. Voor overdag huismerken AH, Etos en Kruidvat. Ze bevallen me allemaal wel. Ook een keer de allergoedkoopste van de Jumbo gekocht, maar dat vond ik echt drama, dus goedkoop is wat mij betreft duurkoop.
Ik let altijd op de aanbiedingen en heb dus altijd wel een voorraad liggen. De Pampers schijnen trouwens bij de Wehkamp regelmatig in de aanbieding te zijn.

Billendoekjes: ja hier ook Etos huismerk. Zijn ook vaak in de aanbieding en momenteel met de babyzegels kun je voor een gratis 3-pack sparen.

Snoetenpoetsers: die van de Action! Super goedkoop!

Terug
Bovenaan