Luiertas

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ben druk bezig met het aanschaffen van de baby uitzet.</p><p>Als kinderwagen hebben wij de Joolz geo 2 Hippo grey gekocht. Nu zoek ik hier een mooie luiertas bij. De bijpassende tas is overal uitverkocht.</p><p>De cognac kleurige cowboysbag vind ik erg mooi, maar wel heel prijzig.</p><p>Wie heeft er aanraders? Waar moet ik op letten, etc...?</p><p>Alvast bedankt!</p>

Hier nog geen ervaring, maar volgens mij maakt het niet zo veel uit. Hij moet lekker ruim zijn zodat je er veel in kwijt kan vooral, zie ik bij vriendinnen :) Ik vond het handig als er een verschoningsmatje bij zat, zodat ik die niet los hoefde te kopen. Ik heb mijne op bol.com gekocht, leek een beetje op die cowboybag maar dan maar 50 euro (ook wel ietsje minder mooi ;-))

Ik heb er eentje gekregen van yummy mummy. Inclusief matje, luieretui, flessenwarmhouders en duizend vakje. Ik was sceptisch maar vind het echt een ideaal ding

Oeps hij verzond hem al.. 
niet te groot en niet te klein. Past mooi bij onze Joolz en de cognac-kleurige lederen bekleding.
Succes!

https://www.babyhuyswebshop.nl/nl/joolz-earth-ii-verzorgingstas-hippo-grey

Hier nog wel beschikbaar, wel een levertijd van 11 weken ?

Maakt toch niet uit
Je kan duren kinderwagen kopen dus lijkt me ook een tas toch
Gaat om als goed is ....

Voordeel van de cowboybag is dat het niet perse een luiertas is en je dus die ook als handtas/werktas kan gebruiken. Dan valt de prijs toch wel mee? Leer blijft mooi! Ik heb al jaren een cognac kleurig. Gekocht toen ik ging studeren in 2006. Hij is nog steeds mooi. Heb alleen een keer een nieuwe rits laten zetten.
Enige waar je wel even op moet letten is dat je hem goed aan je wagen kan hangen. De verkoopster in de winkel zei dat je niet wil dat je duwstang ontwricht of de kinderwagen op keept (kan ook verkooppraatjes zijn geweest)
Als luiertas (ook pas later na wikken en wegen) heb ik en tas gekocht die bij onze bugaboo past omdat daar speciale haakjes bijzitten.

Terug
Bovenaan