Luiertas

Ik heb een luier rugtas. Heel blij mee omdat mijn vriend ermee kan lopen en ik mijn handen altijd vrij heb ongeacht of hij in de wagen of draagzak zit. Gezien die van mij alleen in de draagzak zit al helemaal anders zou de band van de tas over hem heen lopen. En vergis je ook niet in het gewicht.. fles gekookt water, fles koud water enz enz. Em bij bv je kolf en de hele bende die daarbij hoort. zo'n tas is als je langer dan 3u weggaat lood zwaar. Lijkt me best heftig op 1 schouder  

Blij dat ik dit topic gemaakt heb.
Zoveel leuke tips!?
Ik vind de Jolein tas erg mooi, maar ga zeker ook nog even kijken naar een rugtas en alle andere opties.

Wij hebben een rugzak van LeQueen besteld, in dit geval via AliExpress, maar ze zijn ook voor meer geld via Bol.com te koop. Mooie ruime rugzak met veel opbergruimte in het hoofdvak en veel vakjes voor flesjes, water, luiers en een waterdicht vak voor ongelukjes en dergelijke. Is in veel kleuren te krijgen. 
We moeten m nog gaan gebruiken als de baby in oktober komt, maar het lijkt handig in ieder geval...

Heb er eentje van Mozzbags. Een rib uit m’n lijf, maar wilde een mooie leren die niet persé ‘luiertas’ uitstraalt.
Heb dit echt als cadeautje voor mezelf gedaan, komende jaren zal ik toch vooral met deze tas zeulen en geld besparen op de handtassen waar ik normaal geld aan uitgeef ;) 

Action heeft tas-inserts waarmee je van elke tas een ‘luiertas’ kan maken, met matje. Ik heb een rugzak, draagt lekker en past veel in. Toilettas met luiers, doekjes en crème, genoeg plek voor andere dingen.

Ik heb gewoon een tas van het huismerk van prenatal. Ben blij dat ik niet zo'n dure heb gekocht want vaak nemen we een klein rugzakje mee. Daar hebben we luiers en doekjes inzitten. We nemen alleen die grote tas mee als we een dag weggaan. Zo vaak gebruik ik die grote tas niet, ook zit daar veel te veel in wat je niet nodig hebt en wel meezeult.

Terug
Bovenaan