Luiertas

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden!

Tja, toch wel bezig met de laatste dingen regelen voordat ons smurfje zich aandient......je weet nooit wanneer ze besluit te komen!
Ik ben nog druk op zoek naar een leuke, handige, maar niet al te gek dure luiertas. Ik zie soms nl. best leuke tassen, maar vind dan € 80 ofzo veeeel te duur.
Als kinderwagen hebben wij de Quinny Buzz, dus daar zou het aan moeten komen.
Iemand ideeën?
Groetjes,

NathalieMS
(33w+1)

hier een reactie van een Marktplaats verslaafde. Ik zou lekker daar "shoppen"
Mensen doen gloednieuwe spullen weg en vragen vaak maar heel weinig. Lekker op je eigen postcode zoeken en dan kan je er waarschijnlijk eentje om de hoek ophalen voor een habbekrats.
Succes en groetjes
Inge
PS ik had voor mijn eerste een luiertas. Geen idee waarom, maar ik heb dat ding nooit gebruikt

Hoi,
Ik heb een luiertas gehaald bij de Prenatal, een zwarte met lichtblauwe stiksel. Er zijn drukknopen op de schouderband, zodat je hem ook aan de stang van de kinderwagen kan vastmaken, erg handig. Ik heb trouwens ook een Quinny Buzz en de luiertas past perfect.
Groetjes Saskia

Hoi,

ik heb zelf een luiertas van Kipling, die is misschien wel iets duurder, maar ik vind hem erg handig omdat het omkleedmatje (of hoe noem je zo'n ding) niet los in de tas zit, maar die zit aan de voorkant vast aan de tas, die kun je dan gewoon uitklappen. (je kunt hem eventueel ook los halen.) En dan hoef je hem ook niet terug te proppen tussen al die andere spullen die al in die tas zitten. Las namelijk net bij een ander topic dat je toch best een hoop in die tas moet hebben.
Waarschijnlijk kun je die ook wel tweedehands op marktplaats kopen.

Groetjes Elise

Je hoeft niet perse een luiertas te kopen, je kan ook op de markt gewoon een fijne grote tas voor 15 euro kopen en die als luiertas gebruiken. Dan ben je een stuk goedkoper uit en heb je misschien nog wel meer plaats.......of op marktplaats kijken, dat doe ik ook heel veel en daar zijn nog prachtige, vaak nieuwe, dingen uit te halen!

Ik heb zelf twee luiertassen. In eerste instantie hebben we een zwarte gekocht bij de babydump. Maar toen bleek dat deze hard is en dus niet echt flexibel. En aangezien wij de bugaboo hebben kwamen we er al snel achter dat we deze tas nooit in de mand onder de wagen zouden krijgen. Nu heb ik er nog een tas bij van Colorique, een roze die kei kitsch is. Maar mijn man wil die eigenlijk niet mee als hij alleen met de kleine weg gaat. Dus nu hebben we straks allebei onze eigen luiertas. Ik pak ze gewoon allebei in en dan zien we wel welke we mee gaan nemen.

Ik heb geeneens een idee hoeveel zo'n ding kost wij hebben hem bij onze kinderwagen gekregen van mijn ouders in dezelfde kleur, samen met een bijpassend parasolletje..

hoi ,

ik heb een luierstas die is van eigenmerk van prenatal koste ongeveer 30 euro. en is een hele fijne tas.
en ik heb nu voor als we straks met 2 kids naar wandelingen en beurzen gaan ( wij zijn altijd veel onderweg) een grote tas van little company. koste normaal 65 euro maar ging er nu uit bij prenatal voor 49 euro. het was niet helemaal mijn kleur maar dat mag de pret niet drukken. er past mega veel in.

en op marktplaats kun je veel uithalen ook vaak nieuwe tassen

Terug
Bovenaan