Luiertas

ik heb een hele leuke ( best wel ruime) lichtbruine met zwart van de schlecker voor 12 euro...

Ik heb geen luiertas, heb gewoon een rugzak. Ik heb n.l. ook geen kinderwagenbak, beeb gaat bij mij in de buikzak. Dit i.v.m. de geografische ligging van Wellington (allemaal steile heuvels, hier ga je niet effe op je gemakje wandelen) en ik veel ga bussen met de kiddies, is toch gratis voor me omdat ik buschauffeur ben.
Dus beeb op de buik, tas op de rug (lijk dan net een pakezel haha), voor Aylin ga ik zo'n polsbandje of wat dan ook kopen, want die houdt erg van wegrennen (of ze gaat in de buggy).

Groetjes Miriam.

hoi,

ik vindt die van oilily wel vrolijk, heeft hier iemand ervaring mee?
weet alleen nog niet wat het wordt... dus of rose of blauw??
of ken je  iemand die hem heeft?
want ze zijn wel duur, geloof 80 euro?

groetjes bianca 35 wkn.

Hoi,

Ik heb een luiertas van oilily met lime, aqua, roze. Kan voor zowel jongen als meisje. Wij weten ook niet wat het wordt. Ze zijn wel erg duur ja, maar ik heb hem gekregen. Kijk anders eens op olliewood.nl daar hebben ze ook oilily kleren en tassen voor minder geld!!
Volgens mij past er genoeg in wat je nodig hebt aan voeding, luiers etc. En hij is gewoon erg hip en vrolijk aan de kinderwagen!!

Groetjes, Judith
34+3

Ik heb ook 1 van oililly en ik gebruik hem nu al voor mijn zoontje.Echt een toppertje incl matje en isolatiefunctie.Ook klipjes om hem aan de kinderwagen te kunnen hangen.Ik vind het echt een topper.Op marktplaats gekocht en nieuw met kaartjes.Ik weet de prijs niet meer maar volgens mij rond de 40 euro.(ze had hem als verjaardagskado gekregen en vond hem niet mooi haha en ik blij)

het enige wat ik zo ongeveer nog niet heb....een luiertas!
Ik kan niet kiezen, vind ze lelijk, onhandig of te duur.
Ik ben wel weer een zeikerd heh.

Ik heb gewoon een leuke tas van invito gekocht. Hij is groot zat om luiers en andere spullen in te doen. Ik heb wel een luiertas gehad de eerste 2 maanden bij mijn zoontje maar daarna een gewonen tas. Dan heb je genoeg keuze want er zijn zat leuke tassen te krijgen. En het verschonings matje heb ik toch al niet vaak gebruikt, je kunt dan ook gewoon een matje uit je kraampakket pakken die kun je klein opvouwen. Bij mij zijn die namelijk niet op te krijgen....haha.

Liefs Cares

hoi,

Ik heb ook een oililytas bij Olliewood gekocht,met korting voor 35 euro en anders op marktplaats kijken,daar wordt zoveel aangeboden.
Suces!!

groetjes alicia

Terug
Bovenaan