luiertas

Hoi dames,

Ik wil graag een nieuwe luiertas, die van de eerste is echt 'op'. Ik wil er vooral een met veel ruimte (spullen voor twee kids) en een beetje een stevige, liefst een die ik met korte banden aan de wagen kan bevestigen en dan een extra band voor om je schouders. Ik had al wel hele mooie gezien (die ik echt geweldig vindt zijn niet te betalen) op www.littlecompany.nl maar misschien hebben jullie nog suggesties?

Liefs,Marcia mv Puck en 34,4 zw

Deze vond ik heel mooi:

Hoi Marcia,

ik hou eerder van kleurrijke luiertassen.
Die van ons eerste ziet er nog prima uit en ga ik ook voor ons tweede gebruiken.
Ik heb een luiertas van het merk LIEF, ook zijn er leuke van oilily... Maar dat is natuurlijk persoonlijk e.
Voor ons oudste heb ik een leuke tas gekocht van Rube en Rutje... Superschattig vind ik...
Toch leuk e, al die dinge kiezen...

Liefs,
van ons...

Mooi tas ja!! Maar ik moet zeggen dat ik er ook niet zoveel geld aan kan uitgeven,.. vind 50 euro meer dan genoeg!!! De tassen die ik helemaal geweldig vind kostte zo'n 100 a 150 euro en dat vind ik niet normaal..

Ik zoek dus ook nog even op mn gemakje verder..

Esmé mv Kay en ???

Ik heb een hele saaie zwart grijze stoffen tas. Gekregen van iemand (2de hands) en hij voldoet prima... Misschien wel te klein als we met zijn allen weggaan. Maar dan neem ik voor Feline d'r rugtasje wel mee.

groetjes Maris

Hoi esmeeke,

dat klopt dat het heel duur is zo'n luiertas.
Die van ons was ook niet goedkoop. We hebben ze toen gekregen moet ik bekennen, hihi...

Maar misschien kan je eens een kijkje nemen op www.kapaza.be
daar staan ook heel leuke tassen op. Neem maar eens een kijkje!
Ik koop regelmatig op kapaza moet ik toegeven, heel interessant.

Veel succes ermee meiden!

Liefs,
van ons...

Voor degene die van dure en kleurrijke tassen houdt, spiek eens op www.jojojanneke.nl  daar hebben ze hele bijzondere.
Ik heb nog geen luiertas. Vorige keer een gekocht maar nauwelijks gebruikt. Stop eigenlijk alles in mn eigen normale (wel een grote hoor!) tas. Alleen geen verschoningsmatje, maar neem altijd een hydrofiele luier mee en heb er nog nooit last van gehad dat deze er niet bij zat.
Deze keer gaat mn moeder een tas naaien (ongeveer zoals op die site!) Met 2 kleine kinderen is een aparte tas wel handig lijkt me!

Groetjes

Hi meiden,

die is mooi die tas! Zelf hebben we deze gekocht:

Hij is lekker ruim, heeft een matje en flessenhouder en allerlei vakjes, en staat errug mooi bij ons grijs met zilverkleurige Bugaboo. Was € 60, niet goedkoop maar die van Bugaboo was stuk duurder.

Groetjes en succes,
Janneke

Bij de eerste heb ik een tas gekocht van ruim 150 gulden (jaaa, die was er toen nog net, tas van 2001, kind van 2002) maar die was na de tweede wel echt compleet versleten.

Bij de derde kreeg ik een appeltjesgroene luiertas in het kraampakket, als cadeautje van de verzekering. Oke,er stond VGZ op maar dat was maar klein en het was verder een ruime en leuke tas.

Nu bij de vierde kreeg ik er weer 1 in het kraampakket (van Agis, deze keer) en die is lichtblauw. Iets kleiner dan de vorige maar mijn ervaring is dat ik er ook steeds minder in doe. Bij de eerste sjouw je echt alles nog mee, maar ik ben er makkelijker in geworden.

Dus ook geen gezoek naar tassen deze keer, die we gekregen hebben voldoet prima! Overigens gaat dat geld dan wel weer aan iets anders op hoor.

Terug
Bovenaan