luiertas

Bij de eerste hebben we niet geinvesteerd in een luiertas. Er zat er eentje bij het kraampakket van de VGZ. Op zich een ruime luiertas, maar ik vind hem zelf niet echt praktisch. Nu bij de tweede kregen we weer de groene luiertas van de VGZ, maar we hebben toch een andere gekocht. Ik heb lang moeten zoeken, maar uiteindelijk hebben we een tas van jujube gekocht. Zeker niet de goedkoopste, 150 euro, maar ik was er helemaal verliefd op. Hij is superruim en dus makkelijk om alle spulletjes van 2 kids dadelijk in te doen. Het scheelt wel dat we van mijn ouders een bijdrage hebben gekregen voor de luiertas, anders was het waarschijnlijk een goedkopere geworden.

Hoi meiden,

Ik heb een hele mooie tas van kipling gekocht. Het is officieel geen luiertas maar een laptoptas... Maar hij is heel praktisch, zitten een lange rits in, dus hij kan ver open.
Er zitten ook veel vakjes in. Ik vind het ook wel praktisch dat ik mijn eigen 'spulletjes' er ook in kan doen dan hoef ik mijn eigen tas ook niet mee te sjouwen...!

Groetjes Sandra

zo ongeveer is die van mij was in de aanbieding voor 25 euro eigenlijk had ik er al 1 een zwarte ;) Maar ik vond deze mooier dus deze ook gekocht. Het is bij mij ook de bedoeling dat ik het als mijn gewone tas ga gebruiken anders wordt het zo'n gesjouw!

Groetjes Macka

heb nog steeds geen keus gemaakt maar denk wel dat het er een van little company wordt. Heb er een aantal gezien maar nog niet die van het plaatje, ga nog even rond op de negen maanden beurs (als dat lukt, haha).
Bedankt voor jullie tips!

Liefs,Marcia mv Puck en 35,5 w zwanger

Terug
Bovenaan