luieruitslag

Hallo,
Ik zit met een probleem mijn dochtertje heeft al een paar dagen een rode vagina, en wat ik er ook op smeer het gaat niet weg. Ik heb niet het idee dat het pijn doet want als ik er met een doekje overheen ga dan prikt het blijkbaar niet want ze trekt niet weg en huilt niet erom. Heeft iemand dit ook gehad en weet een goed middeltje?
 
Sudocreme is heel goed maar mocht dat niet helpen dan kan je bij de etos of apotheek daktarincreme kopen. mijn dochtertje had hetzelfd.sudocreme hiepl niet meer toen daktarin gekocht en uitslag is weg, dit gebruik je 2x daags en ga je nog een aantal dagen mee door als uitslag weg is anders grote kans dat het terugkomt (dit weet ik nl als verpleegkundige zijnde)Succes
 
Mijn zoon heeft het ook en bij ons werkt zinkzalf van de hema erg goed. Na elke luier smeren we er een nieuw laagje op en in bad alleen met water!
Ik hoop dat je wat aan de tip hebt.
Anders zou ik inderdaad de huisarts even bellen. Succes ermee!
Groetjes Eva
 
wij gebruiken balneum hermal creme, ook badolie ervan maar idd even geen doekjes meer gewoon met een nat washandje afvegen en niet iedere dag in bad! dat is heel belangrijk zodat ze een natuurlijk beschermlaagje aan kan leggen.
 
Om te beginnen kan je haar billen misschien schoon maken met een washandje en water dat prikt niet.

En misschien heeft je dochtertje een schimmel infectie bij de dokter kan je daar een zalfje voor halen en dan is het zo over. Vaak blijft het dan rood en wat pukkeltjes en krijg je het niet weg met smeren van sudo of zinkolie.

succes
 
Hallo Jennifer,

Bij de apotheek kun je bepathan kopen, ik hoop dat ik het goed heb opgeschreven. Deze zalf heeft bij mijn dochter heel goed geholpen. Sudocreme en andere zalfjes hielpen niet echt bij haar, vandaar.

Groetjes Karin
 
ik zou er zeker niet zomaar daktarin op smeren, troep......
als t nodig is oke... maar proberen ???
Nee dan maar eerst naar de huisarts
beetje vreemd dat dat als oplossing wordt aangedragen wij zijn toch geen dokters ????
Ps : ben ook vp-kundige dan moet je toch weten dat het niet zo heel onschuldig is gezien mogelijke allergische reacties etc etc.
Je wil het toch met de mildste middelen oplossen ?

Ria
 
Terug
Bovenaan