luieruitslag

Hoi,

Ik vind dat Ria helemaal gelijk heeft!
Het zou best eens wat anders kunnen zijn dan luieruitslag. Dus snel naar de dokter die weet toch het beste wat je kunt doen eraan.
 
Gebruik alsjeblieft goede produkten, je wilt niet weten wat de ingredienten van doorgaanse babyverzorging producten zijn, er zitten vreselijke dingen in, zoals gemalen koeienbeenderen en gestold bloed. Ze maken er dan hele mooie benamingen voor waarvan jij niet weet wat ze zijn
Ik schrok enorm van toen ik erachter kwam dat ik pure chemische troep op mijn zoontje smeerde, ik heb nu hele goede produkten gevondenden, die zijn vrij van kunstmatige kleur- en geurstoffen, petrochemische stoffen (waaronder propyleen glycol, petroleum en minerale oliën), talk, pindaolie, conservering, dierlijke ingrediënten zoals paraffine, dierlijke glycerine en lanoline, synthetische vitamine en sulfaten.
Dus geen troep maar goede plantaardige ingredienten. Ik ben zelf helemaal verslaafd aan hun produkten, ze ruiken ook heerlijk!
Ze hebben ook een hele leuke beer gevuld met lavendel, die doe je dan even in de magnetron zodat het lekker gaat geuren, en dat bevorderd dan het slapen!
Kijk maar op http://www.aromababy.info
 
Als het luieruitslag is kun je er ook "opgeklopt eiwit" op smeren.
Het lijkt raar, maar het helpt echt!
Het zorgt voor een beschermlaagje over de huid en als je kindje dan plast brandt het niet, maar de huid krijgt de tijd om te herstellen.

Maar, het kan geen kwaad om er mee naar de huisarts te gaan. Die kan je toch het beste vertellen wat het is en dan kun je zelf besluiten wat je eraan doet!

Succes!
 
Terug
Bovenaan