luieruitslag

Hoi
Ben het helemaal met kaatje eens! Het CB geeft ook hier het advies; bij open billetjes, plekjes NOOIT zalfjes smeren, maar maizena of talkpoeder. Ik doe het ook als de billetjes wat rood zijn, ook dan gebruik ik geen zalf, maar poeder of maizena. Mijn kinderen hebben hierdoor nooit open plekken gehad. Zodra ik maar iets roods bespeur: hup, strooien maar! Dan is het dus ook zo binnen 1 a 2 dagen verdwenen.
Het is inderdaad ook logisch: zalf houdt de plekjes en de huid week! Met maizena droogt het in!

Hallo,

Wat erg goed helpt  bij ons is de  barrier balm van aromababy, 100 % natuurlijk.
komt uit australie maar ik heb het hier via internet gekocht bij forever beauty in amstelveen. ze hebben een hele babylijn op natuurlijke basis.

Groetjs

mijn zoontje sem had echt heel vaak last van luieruitslag en heb van alles geprobeerd, bepanthen, sudocreme, zinkzalf, noem maar op maar 1 ding hielp, een oude tip van grootmoeder: purol zalf uit een blikje (onguent) rond wit blikje met witte letters. echt, het helpt meteen een dag later nergens last van ook als je een schraal plekje hebt o.i.d. helpt dit. te kopen bij drogist en zelfs bij AH.

SUCCES

Hoi mijn oudste dochtertje is nu 16 maanden en door de tanden en kiezen wat door komen heeft ze vaak last van luieruitslag. Ik heb van de mylene een flesje nertsolie ik vind het echt een wondermiddel en gebruik het overal voor.2 dagen en de uitslag is weg.  Het nadeel is vind ik dat je het niet in de winkel kan kopen maar alleen via mylene.
Die komen bij je thuis en presenteren dan allerlei spulletjes.

groetjes nancy mv fenna 26-07-07 en Yara 29-08-08.

Terug
Bovenaan