Hoi!
Ik wilde alleen even zeggen dat ik ook van de maizena promotie ben. Ik weet niet of je het ondertussen al geprobeert hebt, maar geloof me, het werkt echt!
Mijn dochter had al een hele tijd luieruitslag en niets hielp, sudo, zinkzalf, bepanthen, ik had alles al geprobeert. Op een gegeven moment ben ik naar de dokter gegaan omdat ik er van uit ging dat ze dan wel een schimmeltje zou hebben. Toen ik bij de apotheek kwam om het zalfje op te halen raadde die mij aan om eerst een goede paar dagen maizena ruim op haar billen en in de luier te strooien. Volgens hem neemt maizena (als bindmiddel natuurlijk ook) veel vocht op, schimmels groeien op vochtige plaatsen maar als haar billetjes geen vochtige plaats meer zijn... enfin je begrijpt het wel!
Ik had er eerst een hard hoofd in maar vond het wel het proberen waard. Ik hou niet zo van chemische medicijnen dus als huis tuin en keuken middeltjes ook helpen, prima! Ze verkochten de maizena zelfs in de apotheek, in een speciale strooibus! Je kunt het natuurlijk ook in de supermarkt kopen maar dit vond ik wel even handig. Het is gewoon hervulbaar.
Om een lang verhaal kort te maken, het werkt echt super super goed! Die hardnekkige uitslag was binnen een week ongeveer helemaal weg en heerlijk rose billetjes kwamen ervoor in de plaats. Nu doe ik telkens als ik zie dat ze wat roder zijn dan normaal weer een beetje maizena erop en ze heeft nooit meer uitslag gehad.
Echt het proberen waard dus en het kost praktisch niets en kan zeker geen kwaad.
Succes!