luierzakjes van het kruidvat gekregen van vriendin

De laatste maand van mijn zwangerschap kreeg ik van een vriendin, die 3 weken later dan mij was uitgerekend, een tas vol met cadeautjes. Er stond steeds een datum op wanneer ik een cadeautje open mocht doen. Het eerste cadeautje wat ik opendeed waren: luierzakje van het Kruidvat. Ik ben best nuchter en keek er eens na. Ik dacht: okee, om eerlijk te zijn dacht ik: jeetje, wie geeft dat nou cadeau, zou er allemaal van die onzin inzitten? Een luier gooi je toch gewoon in de container, daar ga je toch niet een geparfumeerd zakje rond doen?!!
En ik moet vertellen: die zakjes zijn HANDIG!! Ik neem ze overal mee naar toe en we gebruiken ze ook thuis. Dan doen we er wel meerder luiers in en doekjes. Hartstikke handig! Ik moet er altijd om lachen als ik aan mijn reactie terugdenk, nu gebruiken we ze echt dagelijks. Zijn er nog meer papa's en mama's die deze zakjes zo handig vinden?

Groetjes Belle

hoi

ook ik heb ze altijd in mn tas zitten
ideaal, je ruikt niks meer van poep
ook thuis voor ze de bak ingaan ff in een zakje,
alleen heb ik die van etos, want die ruiken veeeeeeeeeeeeeeel lekkerder

groetjes riana

Hee, ik wist niet dat ze die ook bij Etos hadden. Ik heb ze nog nooit ergens anders gezien. Die ga ik ook eens proberen. Lekker een ander geurtje!!!!! (net als dat je soms opeens toe bent aan een nieuw parfum!!)

Groetjes Belle

Hallo,
Ik gebruik ook luierzakjes van de ETOS. Zitten standaard in de luiertas.
We hebben thuis een luierdispencer. Ook heel handig, alleen jammer dat die zakken niet geparfumeerd zijn. Het kan af en toe toch best nog wel ruiken uit de dispencer.
Gr. MJ

Voor onderweg vind ik het inderdaad erg handig. Ook wij kregen ze als kraamkadootje (die van de etos, en die ruiken inderdaad lekker).
Maar voor thuis vind ik het een overbodige belasting van het milieu, dat het met kleine kinderen en wegwerpluiers toch al zwaar te verduren krijgt.

greet

psies, ook vanwege milieu gebruik ik de zakjes alleen als ik op bezoek ben bij anderen. Thuis gooi ik de luiers gewoon direct in de container die buiten staat.

Terug
Bovenaan