De laatste maand van mijn zwangerschap kreeg ik van een vriendin, die 3 weken later dan mij was uitgerekend, een tas vol met cadeautjes. Er stond steeds een datum op wanneer ik een cadeautje open mocht doen. Het eerste cadeautje wat ik opendeed waren: luierzakje van het Kruidvat. Ik ben best nuchter en keek er eens na. Ik dacht: okee, om eerlijk te zijn dacht ik: jeetje, wie geeft dat nou cadeau, zou er allemaal van die onzin inzitten? Een luier gooi je toch gewoon in de container, daar ga je toch niet een geparfumeerd zakje rond doen?!!
En ik moet vertellen: die zakjes zijn HANDIG!! Ik neem ze overal mee naar toe en we gebruiken ze ook thuis. Dan doen we er wel meerder luiers in en doekjes. Hartstikke handig! Ik moet er altijd om lachen als ik aan mijn reactie terugdenk, nu gebruiken we ze echt dagelijks. Zijn er nog meer papa's en mama's die deze zakjes zo handig vinden?
Groetjes Belle
En ik moet vertellen: die zakjes zijn HANDIG!! Ik neem ze overal mee naar toe en we gebruiken ze ook thuis. Dan doen we er wel meerder luiers in en doekjes. Hartstikke handig! Ik moet er altijd om lachen als ik aan mijn reactie terugdenk, nu gebruiken we ze echt dagelijks. Zijn er nog meer papa's en mama's die deze zakjes zo handig vinden?
Groetjes Belle