luierzakjes van het kruidvat gekregen van vriendin

Ik gebruik luierzakjes van de Action (ook met parfum) en alleen bij poepluiers en als we ergens op bezoek zijn.
Bij ons kun je zakken kopen waar je de  luiers in verzameld en daarna kun je ze inleveren zodat ze worden hergebruikt. Laatst was bij "Mooi weer de Leeuw" dat ze daar onder andere behang en plastic van maken. Op die manier hopen wij het milieu een beetje te sparen....
Pienne

Ik had ze ook cadeau gekregen van een vriendin en dacht hetzelfde!
Nu vind ik ze ook super handig. Ik gebruik ze ook thuis omdat ik een luier emmer zo snel vind stinken. Ik heb ze trouwens van de DA ook met een geurtje.

Gr. Nancy

Ik heb ze wel, maar gebruik ze nooit. Ik ruik nog liever een poepluier dan die ranzige parfum.

Gooi eigenlijk de luiers gewoon gelijk in de container. Ik moet toch naar beneden, kan ik het toch gelijk meenemen.

Hoi!

(ik dacht een roze kleurtje voor een meisjes-mama )
Mijn dochter is nu 8 maanden en we hebben de zakjes eigenlijk laatst pas ontdekt. Ze hebben de zakjes ook bij de HEMA!!! hihi
Ik merk wel dat het een stuk frisser ruikt, maar helemaal reukvrij krijg je het niet volgens mij. Zelfs niet met de diaperchamp (de luieremmer zonder speciale cassettes).
Ik ben voor!

Groetjes Monika

Ik gebruik zo ook.

Inderdaad krijg je de geur nooit helemaal weg van die poepluiers.
Wij doen de plasluiers in boterhamzakjes,  hahaha, waarom, had een discussie hierover met een vriendin van mij over die nappywrappers ( ofzoiets ) dat die dingen giga duur zijn en die nieuwe  worstenzakken ( zoals ik ze noem ) net zo. Boterhamzakjes zijn meer dan 600% goedkoper. Dussssssss

Groetjes Ilona  

Terug
Bovenaan