luisteren...

A

Anoniem

Guest
Ik ben zo trots.   Voor het eerst liet Kian merken dat ie echt snapt wat ik zei.
Ik deed steeds m'n hand onder z'n kin en dan zei ik: Geef je speen maar aan mamma.
En dan spuugde hij 'm netjes in m'n hand. Maar dat was denk ik meer een beweging die hij snapte.
Nu waren we vannochtend aan het ontbijten op het balkon, en toen deed ik niks met m'n handen, maar ik zei alleen tegen hem: Geef je speen maar aan mamma. Toen keek ie me even twijfelend aan, en toen pakte hij z'n speen uit z'n mond, en strekte z'n handje naar me uit. Ik was zoooo trots.
Ik snap dat jullie dat waarschijnlijk al gehad hebben, want de meesten zijn al ouder dan Kian, maar jullie kunnen je dat vast nog wel herinneren hoe dat voelde.
Ben zo blij!!!!
Liefs Nelleke

Een heerlijk gevoel is dat! En dan gaan ze heel snel meer en meer snappen. Dat is toch zo leuk! Weer van die geniet momenten!

Enne, geniet nog lekker van jullie vakantie!

Groetjes,
mama van Tijs

Wat goed!!!
Go Kian!!!!!

Stef begint dat soort dingen ook te snappen, dus ik begrijp hoe trots je dan bent...
Wat worden ze snel groot he?

Liefs Annet

Dat zijn stuk voor stuk wondertjes, tenminste zo zie ik dat altijd. Praten kunnen ze nog niet, maar al zoveel duidelijk kunnen maken en al veel begrijpen, misschien wel meer dan dat we in de gaten hebben. Leuk he, zo krijg je meer en meer contact als je kleintje laat blijken dat het al een en ander begrijpt.

Groetjes,
Tamara

O zo herkenbaar! Opeens doen ze iets, of reageren ze op iets wat je zegt en val je van verbazing én trots van je stoel, heerlijk!!

Annet heeft er speciaal een topic voor geopend, maar daar mag je ook over jezelf opscheppen haha.

Geniet lekker verder daar aan de cote azur en blijf je verbazen over die kleine mensjes, het gaat zoooooo snel

Groetjes
Susan

Wat goed zeg!!!!!
Weer een mijlpaal

Liefs Ilse mv Danique

Leuk is dat he? Vind het ook altijd zo knap!
Skip begrijpt nu, tijdens het aan- en uitkleden, de 'opdracht': Doe je armpjes maar omhoog. Zo lief, hup dan gaan die armpjes de lucht in. Schattig!
Als hij iets in zijn hand heeft wat hij niet mag hebben, dan zeg ik ook steeds: Geef maar aan mama. Meestal brengt hij het dan ook wel...... behalve als het te interessant is om  aan mama te geven  haha.
Geniet nog van je vakantie! (al lees je dit waarschijnlijk niet meer)
Groetjes, Noortje mv Skip

Terug
Bovenaan