luisteren...

Wat goedvan Kian!! Echt leuk als ze dat soort dingen ineens blijken te snappen. Eerst denk je nog dat het toeval is, maar op een gegeven moment blijkt dat ze het gewoon echt door hebben. Sinds kort zwaait Thom als ik gedag zeg tegen de leidsters op het kdv, vind ik ook zo lief. En dat terwijl ik hem dat niet  eens geleerd heb, hij heeft het zelf opgepikt, ben ook helemaal trots.
Groetjes mv Thom

heeeeeeerlijk he!!! Ik ben dan ook zo trots op mijn meisje!!

Agh, wat lief! Goed hoor!
Tessa luisteren? Als ik zeg nee, dan schud zij haar hoofd als nee....maar of ze dan luistert!!!!!!!!!!!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Hoi hoi,

Geweldig is dat,Tess "luistert"ook al met sommige dingetjes.Ze trekt nu vaak haar stiekje uit haar haar en dan houdt ik een open hand voor haar en vraag om het stiekje en dat legt ze dan in mijn hand en begint te lachen.Eerst dacht ik dat is toeval ,maar ze doet het iedere keer weer.In haar box hangt zo'n muziekding en dan vraag ik om een liedje en duwt ze op de knop en dan deinen we op het muziekje mee,zo grappig.
Mare Kian je luistert al goed naar je moeder,zo moet dat knappe jongen.Maak je mama maar trots op haar lieve knul.
Geniet nog lekker van jullie vakantie in het zonnige zuiden.

Liefs Kitty en Tess.

Terug
Bovenaan