Hoi hoi,
Dank voor jullie lieve reacites, het slapen gaat al beter, laatste fles om 23:30 uur, dan midden in de nacht rond 03:00 uur eentje en de volgende was weer rond 09:00 uur vanmorgen, dus echt veel beter al, ook voor ons.
@Mini, nou inderdaad, ik waak nu enorm tegen een postnatale depressie, ik vecht er tegen, want ik wil het echt niet weer hoor!Had het namelijk 5 jaar terug ook toen ons 2e meisje ook Kiss had.Herken m'n neerslachtige buitjes namelijk al...Moet positief blijven, en onder de mensen blijven en zo.Ik praat veel met husband en m'n mammie, die ziet 't ook wel.Maar laat me niet kennen, komt goed, 't gaat er echt niet van komen hoor!!!Oudste 2 meiden hebben deze komende week vakantie, dus leuke dingen doen, lekker naar buiten en zo...
@Patricia, heb je kaartje nog niet ontvangen.
Ik zei 'een paar maanden', omdat ik me kan herinneren dat onze 2e dochter, die ook KIss had 8 behandelingen nodig had, elke week 1, dus daar waren we 2 maanden mee bezig.(liepen er flink op leeg ook al dekte de verzekering 70 %) Ik ga daar nu ook n beetje vanuit, als het dan minder behandelingen zal kosten valt het weer mee.Onze 2e meid, Jade was binnen 2 uur geboren, en heel klein, 45 cm, (5 weken te vroeg geboren) die floepte er zo uit destijds, en dat hebben we dus toen geweten ook...
Dus beetje uit zelfbescherming maar wie weet zijn er bij Luka veel minder behandelingen nodig..
Groetjes Roos.