Lukas is geboren

Even een berichtje vanaf mijn bed....
Op woensdag 2 december is onze zoon Lukas geboren. Het was een geplande keizersnee en alles is prima verlopen. Hij weegt 4120 gram en is 50 cm.
zaterdag 5 december mochten we het ziekenhuis verlaten. Helaas lig ik nu op bed met ruim 40 graden koorts door een bacteriele infectie van mijn borst. Sinds gister ben ik aan de antibiotica en voel ik me langzaam aan alweer wat beter.
Lukas doet het goed. Helaas is de borstvoeding niet gelukt. In het ziekenhuis kreeg ik al last van tepelkloven en Lukas had het geduld niet om door te zuigen totdat er melk kwam...... flapdrol ;o)
Ik ben gaan kolven, maar heb besloten om dit af te bouwen. Om de 3 uur kolven en voeden kost echt teveel tijd. Als ik er niet nog 1 had rondlopen had ik het wel gedaan, maar dit is geen doen.

Iedereen heel veel succes met de laatste loodjes en de bevalling!!

Liefs trudi

Haiii Trudi,
Ik was al telkens even aan het kijken of er al nieuws van je was!!
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Lukas!!!!
Jammer van de borst voeding als je dat graag had gewilt, ik zelf heb er bewust voor gekozen geen borst voeding te geven.
Nou nu snel flink opknappen en je heerlijk laten verwennen.
Veel geluk groetjesss Mina

Hoi Trudy,

Gefeliciteerd met je zoon!

Ik wou even reageren op je verhaal mbt de borstvoeding.
Mijn dochter (geboren op 24 november) had ook geen geduld om bij mij uit de borst te drinken. Ze pakte de borst niet goed waardoor ik ook steeds kloven had.
Ik ben ook begonnen met kolven maar dat is ook geen doen....ik heb namelijk ook nog een zoontje van 3,5 jaar oud die veel aandacht vraagt.
Ook ik ben nu aan het afbouwen en ik baal er ook wel van maar ze doet het goed op de flesvoeding en daar gaat het toch om?
Als zij tevreden is dan ben ik dat ook dus voel je niet schuldig want je moet ook aan jezelf en aan je andere kleine denken. Als je te moe bent om aandacht aan je kinderen te schenken is ook niet goed en dan voel je je óók schuldig dussss. Je hebt nu meer tijd om te genieten toch?

liefs mamajb (novembermama)

Terug
Bovenaan