Lukas is geboren

Ook van harte gefeliciteerd. Kraamzorg is denk ik nu weg. Een mooie tijd gewenst.

Wat betreft de borstvoeding denk ik ook dat je verstandige keuze hebt gemaakt en sluit ik me aan bij mamajb. Overigens ben ik wel voor bv, maar niet koste wat het kost. Ik hoop inderdaad dat je je niet schuldig voelt.
Hoe vindt jouw zoon het?

Groeten,
TAmar

Lieve Trudi,

van harte gefeliciteerd met jullie mooie zoon Lukas. Het genieten en het harde werk kan gaan beginnen. Zilvian is nu 2 weken en ik vind het soms best allemaal wel zwaar. Maar tussen die zware momenten is het genieten en zijn er zo veel mooie momenten. Ik kan begrijpen dat de bv op deze manier niet te doen is. Mijn kraamverpleegkundige zij Borstvoeding is natuurlijk maar niet vanzelf sprekend. Soms lukt het echt niet en dan ben je geen falende moeder. geniet van je mooie zoon en hopelijk kanap je snel wat op, want ziek je kraamtijd doorbrengen is verschrikkelijk.

Liefs van mariska mama van Zifjon en Zilvian.

Hoi Trudi,

sorry voor de late reactie.... maar natuurlijk gefeliciteerd met de geboorte van Lukas!!!
Hoop dat je inmiddels hersteld bent van de bact. infectie en dat je weer 100% kan genieten van je kraamtijd!

Ik ben vooral erg aan het goochelen met de aandacht verdelen tussen mijn kanjers, maar Hardjono is helemaal gek van zijn broertje dus ik geniet!

liefs
Joyce

Terug
Bovenaan