Lukt het werken nog??

Nog 2 weekjes en dan heb ik verlof. Ik zit al tijden in de ziektewet, maar werk nog wel zoveel mogelijk op kantoor. (normaal werk ik op een woning voor meervoudig gehandicapte mensen, dat was met mijn bekken al snel niet meer te doen...)

Houden jullie het werk nog een beetje vol?

lfs Mick

Nee,.. ik sleep me er op mn tandvlees doorheen,..

Ik werk 2 dagen in de week van 9 uur, maar werk op een uur afstand van thuis. Dus 11 uur onderweg op een dag en dat is nu echt te lang. Sinds een week heb ik dit terug gedraait naar 2 uurtjes minder op de dag, maar dat is voor mij nog amper haalbaar. Ik heb enorm last van bekkeninstabilitieit en zo lang op een harde bureaustoel zitten is een hel!! Laat staan een uur rijden naar mn werk en weer terug..   Ben de uren daarna niks meer waard en de dag erop kan ik niks meer van de pijn..

Het liefst meld ik me ziek en blijf ik  thuis, maar door werkomstandigheden wil ik me niet laten kisten/kennen en probeer ik me nog even door de laatste weken heen te worstelen. Gelukkig zag ik vorige week dat ik nog flink wat uren had en heb gelijk een verzoek ingedient nog een paar daagjes op te mogen nemen voor mn verlof. Als dit toegezegd wordt hoef ik nog maar 4 dagen!!!! Jeeeeeeeeeeeeeeeeejjj!!

Ik hoop het echt, want pff.. het zijn voor mn gevoel echt de laatste loodjes!

Esmé mv Kay en ???

(30 wk zwanger)

Haaaaai

Ik zit inmiddels ook voor 50% in de ziektewet.
Ik werk ook in de zorg (verpleegkundige) en werd me echt te zwaar.
Dat tillen, trekken, beuren enz is gewoon niet goed voor moeder en kind.
Ik werk 24 uur verdeeld over de week en nu werk ik die dagen half van 7:00uur tot 11:00uur.
Wordt nu wel zwaarder, maar nog eventjes de tanden op elkaar en nog t/m 23 jan werken en dan heeeeeeeeerlijk VERLOF!!!!

Groetjes Naomi
mv Maud en ?
(30,3)

Ik ben pas ziek geweest en ga aankomende week op vakantie, maar moet daarna nog wel tot 19 feb werken. Maar zit op kantoor dus denk dat ik wel red tot 4 weken van te voren!

groetjes Maris

Hello mommas

Ik werk sinds 18 weken zwangerschap al minder.
Ik zit voor 50% in de ziektewet. Dat komt voor mij nu nog neer op 2 avonden in de week. Voor mij is dat dus 8 uur.
Dit gaat prima! Ik moet nu nog 2 avondjes werken.... Maar ik had nog best langer door kunnen gaan.

Maar omdat ik wat probleempjes op het werk had, is dat dus terug gedraaid naar 50%. Ik werk in de zorg, dus daar is het gebruikelijk dat je met 34 weken stopt.

Kijk wel uit naar het verlof... bevalling komt dan wel heel dichtbij....

Groetjes
Margo

Ik moet nog 6 weken fulltime werken. OK, ik heb een kantoorbaan maar door mijn rug- en bekkenklachten (wanneer noem je het bekkeninstabiliteit?) is een hele dag werken pittig. Mn buik loopt 3 weken voor en ik voel m echt "hangen".  
Ik probeer zoveel mogelijk zitten - staan af te wisselen en doe elke avond trouw mn oefeningen van de fysio. Maar goed vorige week vond ik 2 dagen werken al best heftig.
Ik ben een doorbijtertje dus ik wil t tot 13 februari volhouden maar wie weet.
We zullen zien!

Greets Janneke

Ook ik heb nog zes weken te werken voor mijn verlof begint. Ik werk drie dagen in de week en verwacht dit wel vol te houden. Daarna hopelijk heerlijk genieten!
Groetjes Laura mv Thom en 29 wkn zwanger

Terug
Bovenaan