Lukt het werken nog??

Hallo mama's

ik moet nog 6 weken werken en dat ga ik zoals het er nu voor staat wel volhouden.

Ik werk 4 dagen in de week als gymdocente op een middelbaaronderwijs school. Tijdens mijn vorige  zwangerschap het ik het ook tot 4 weken voor mijn bevalling volgehouden en gaf toen 5 dagen in de week les.

Groetjes Anne

Hoi hoi ik ben 100% in de ziektewet sinds ik 23 weken zwanger ben doordat ik toen van de trap ben gevallen en veel last had van mijn bekken hierna (en daarbij nog een gebroken teen en naar wat nu blijkt ook mijn voorvoet gebroken ) ik probeer nog wel op de dagen dat ik ingepland stond wat hand en span diensten uit te voeren op werk (ook in de zorg) maar dat valt niet mee. Zeker niet nu de misselijkheid en het overgeven weer terug zijn. Ik moet officieel nog tot 28 januari werken maar weet niet of ik dat volhou. We gaan het proberen in elk geval.

Wat die voet betreft heb ik ook nogal wat klachten kan niet goed en zeker niet lang lopen, maar ze doen er nu niets aan omdat ik zwanger ben.

Groetjes Macka

hallo

ik ben al met verlof, al twee weekjes maar dat komt ook door de kerstvakantie..die had ik vrij.
vanaf vandaag kan ik het echt verlof noemen. ben iets eerder gegaan omdat ik nog vrije dagen had staan en ik op het laatst het erg zwaar vond worden, ik werk met kinderen dus veel tillen.
ik moet nog iets meer dan 8 weekjes maar vind het tot nu toe heerlijk thuis te zijn. ben vandaag alles aan het wassen kreeg in een keer de kriebels dat ik moest gaan wassen..

groetjes yurah (31,3 wk zwanger)

Ja gaat nog wel... Ik ben wel blij dat ik nog maar 3,5 weken hoef, ik merk dat het met een tweede toch veel zwaarder is (vaker harde buiken, minder rust op de dagen dat ik niet werk). Maar ik heb een zittende baan dus dat is nog wel te doen.
Heb wel enorme behoefte om alles in orde te maken voor de baby, we hebben net een verbouwing achter de rug waarvan we nu nog alles aan het opruimen zijn etc dus als ik dadelijk verlof heb ga ik onmiddelijk aan de slag met kleertjes wassen etc!
(Had ik bij de eerste allang gedaan rond deze tijd )

Liefs,Marcia mv Puck en 31 w zwanger

Hallo,

Ik moet nog 5 weken werken (dan ga ik 4 weken voor de uitgerekende datum met verlof). Ik heb een kantoorbaan dus dat is nog redelijk vol te houden.
Ik werk 4 dagen in de week.
Zal wel blij zijn als het 5 februari is, want dat is namelijk mijn laatste werkdag.

Daarnaast ben ik ook nog aktief op de sportschool 2 avonden in de week. Ik ga hiermee eind januari stoppen.

Succes met de zwangerschap allemaal.

Gr. Corrie
Bijna 32 weken zwanger

Ow ik ben helemaal in de jubelstemming!

Ik had (onverwachts) nog wat verlofuren staan van 2008 en had gelijk zoiets van: opnemen!  Dus vorige week gevraagt of ik die dagen nog mocht opnemen vóór mijn verlof. Vandaag kwam ze me vertellen dat ze dat geen enkel bezwaar vond. Ze zag ook wel aan mijn gestrompel ivm bekken dat ik er erg blij mee zou zijn.. Maar ik moest het wel nog even mailen naar  mijn chef, maar ze zag geen reden tot afwijzing. Maar ik heb  nogal een "lastige" baas, dus kijk nergens meer van op..

Máár.. mocht het goedgekeurd worden dan hoef ik alleen nog maar aanstaande maandag en dinsdag te werken en dan heb ik verlof!!!! Kan het wel van de daken schreeuwen!!!

Ik wacht dus nog even af.. Duim voor me!

Esmé mv Kay en ???

(30.2 wk zwanger)

Terug
Bovenaan