Luna, Floor, Mickey, Spike, Monique2, Seda, enz enz

Hoi meiden!
Ik ben weer even op het forum te vinden. Ik zie echt alleen maar nieuwe namen. Komt de 'oude garde' hier niet meer??
D-day nadert nu voor ons. 14 april krijgen we alle uitslagen van de onderzoeken. Mijn man moet eerst nog 2 keer een potje inleveren. Eerlijk gezegd zijn we best wel een beetje bang voor de uitslag aangezien de uitslagen uit de samenlevingstesten negatief waren. Er spoken al allerlei scenarios door ons hoofd.

Laten jullie even weten hoe het met jullie gaat? (Floor ik heb je ook al gemaild maar hoorde niets terug, binnenkort even chatten? Ik moet mijn lachspieren wel blijven trainen hoor!)(Luna ik heb je vrijdag nog even gemaild maar je was denk ik al naar huis hoe staat het met de ongi perikelen?)

Dikke kus Inge
 
Hey Inge,

Er zijn inderdaad heel veel nieuwe namen, de "oude""zie ik ook niet zo veel meer [oftewel lees ik niet meer zoveel van]
Hoe het aan deze kant gaat kun je in het stukje elders op deze pagina lezen.
Ik zit best alweer een beetje in spanning.
Het mag na 2 jaar nu weleens raak zijn.

Ik kan me voorstellen dat er momenteel van alles door je hoofd spookt.
Maar wel positief blijven hoor!
Ik zal de 14e ontzettend voor julie duimen.
Ik gun jullie het allerbeste.
Een heel fijn weekend!
Liefs, Monique
 
Hai Ing,

Ik vond ookal dat er weinig van de oude garde over waren. Ik vond het al een beetje saai worden zo zonder jullie....
Maar gelukkig weer een berichtje van jou!

Ik zit nu op dag 30 en ik denk dat ik dag 19 mijn eisprong heb gehad (dmv hogere temp., slijmwaarneming en stekende pijn aan een kant), dus als het klopt moet ik over een paar dagen ongi worden.
Ik ben afgelopen maandag ook nog bij de gyn geweest voor de uitslag van mijn bloed en alles was goed. Ik vertelde hem ook dat ik dacht mijn ei gehad te hebben op dag 19 en ik moest dus weer bloed prikken om dat te checken zeg maar.
Heb ik mijn ei dan niet gehad dan gaan we verder in de medische molen. Mijn vriend moet dan ook een potje inleveren en ik krijg dan hormonen om alles wat meer op te wekken.
Dus stiekem hoop ik dat ik idd mijn ei dus heb gehad, dan is ten eerste mijn cyclus wat regelmatiger aan het worden en hoeven we nog niet verder de medische malle molen in dus.

Maar goed, we zullen wel zien.

Hoe is het verder met jou?
14 april moet je dus weer naar het ziekenhuis? Spannend allemaal en misschien valt het wel mee, meid!
ik zal voor je duimen!

Ik moet maandag bellen naar het tel. spreekuur van de gyn en hoor dan ofdat mijn ei geweest is.

Kun jij trouwens als expert met tempen, hahahaha, naar mijn templijst kijken, hier komt tie:

De eerste 5 dagen had ik nog niet getempt, maar de gyn zei dat dat niet zo erg was, dus dan begin ik bij dag 6:
36,7 6 36,7 7
36,9 8 36,7 9 36,8 10 36,7 11 36,8 12 37,0 13 36,9 14
37,0 15
36,9 16
37,0 17 37,0 18 37,4 19 37,2 20 37,2 21 37,4 22 37,2 23 37,2 24 37,4 25 37,1 26 37,3 27 37,2 28 37,3 29 37,5 30
Dat was het dus tot vandaag...
Als je ongi gaat worden zakt je temp. weer begreep ik, en wanneer precies?
En reken je vanaf de temp.verhoging exact 2 weken?
Ik hoor het wel van je!!

Tot snel,
Liefs Spike
 
P.s achter mijn temp staat de dag, ik had alles netjes onder elkaar gezet, maar het forum gooit het naast elkaar, fijn.....

sorry....erg onduidelijk...

liefs spike
 
Hey meiden!

Ik zit in de nachtdienst momenteel, vandaar de gekke tijd van dit bericht.
Ik had eergisteren teruggemaild Inge! Hoop wel dat je dit bericht ontvangen hebt? Ja, we moeten een chatdate plannen! Leuk!

Spannend dat jullie de 14de uitslag krijgen. Afwachten nog maar even.. Kan me goed indenken dat jullie je al van alles in je hoofd halen.. Dat is die rot onzekerheid waarin jullie zitten he?

Ik zit vandaag op cyclusdag 17 en wacht op mijn eisprong(verhoging). Voel wel krampen rechts, dus hij is in aantocht! ;)

Spike, ik heb even naar je templijst gekeken. Als je het mij vraagt heb je op dag 18 je ei gehad. De dag daarna is er een verhoging en blijft je temperatuur ook hoog en dat is goed!

Liefs, Floor.
 
He lieve Meiden,

Ben blij dat we weer even mailen met elkaar!!! Ben het met je eens Inge dat het oude groepje weinig op het forum komt, lees nog wel mee hoor. Ik kom weinig omdat ik met andere dingen bezig ben, manlief is van de trap af gevallen en heeft isias eraan over gehouden en dat duurt ongeveer 6 weken loopt nu bij de fysio, en daardoor klussen we niet. Verder heb ik morgen mijn laatste zware behandeling bij de mondhygienste die schraapt mijn pokkets schoon onder verdoving, en daar heb ik toch elke keer 1 week napijn en slik dan veel tabletjes om maar geen pijn te hebben, we zitten dus alletwee in de lappe mand, en ben blij dat ik nu helemaal niet bezig ben om zwanger te worden, want dit kost me erg veel energie, maar ik ben er bijna vanaf. Verder heb ik weer een afspraak bij de gyn de 23 ste april, en ga ik toch vragen of het wel normaal is dat ik zo'n onregelmatige cyclus heb, of ik misschien aan de hormonen moet omdat regelmatig te krijgen.

Ik hoop voor jou Inge en je man, dat alle onderzoekjes goed zijn, en zal zeker aan je denken de 14de.

Hoop natuurlijk voor Spikee dat je zwanger zal zijn, zal ook voor jou duimen.

En Floor wat spannend ook weer voor jou, hoop dat je ondanks dat je nachtdienst hebt tijd hebt om te klussen nu natuurlijk erg belangrijk.

Tot snel weer lieve meiden.

Liefs, Mick
 
O ja, Monique2 moest erg lachen om jou verhaal dat je man ook even de maybe baby test had geprobeerd en dat hij ook een eisprong had hahahaha!!! Erg grappig.

Hoop natuurlijk dat je na twee jaar bezig zijn met zwanger worden dat het gaat lukken. Niet opgeven want het zal echt wel goed komen.

Liefs, Mick
 
Hoi meiden!
Leuk om jullie weer te spreken!

Monique, ik ga zo je berichtje lezen maar zo te horen zit je voor je NOD. Jullie hebben het inderdaad verdiend hoor na 2 jaar! Een vriendin van ons bleek na 2,5 jaar zonder tussenkomst van een dokter zwanger en heeft nu een gezonde dochter. Soms is het gewoon niet te verklaren waarom het zo lang moet duren.

Hee Spike, ik denk zo rond dag 16/17 omdat je temp. daarna op 37 en hoger bleef. Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn temp. een stuk minder serieus neem. De gyn. zei dat hij niet altijd betrouwbaar is vanwege externe factoren. Mijn verhoging is altijd pas dag 20 zo ook afgelopen maand (ben nu ongi)maar uit tests bij de gyn. bleek dat het op dag 15 al raak was. Mijn temp. gaat dus pas een paar dagen later omhoog.

Floor, ik heb je bericht helaas niet gehad! Stuur je hem nog effe door??
Lekker is dat nachtdienst in de klusperiode. Een hele organisatie zeker of niet? (of komt ie in de pauze langs whahaha) Wel je best doen hoor!!!! Het wordt tijd dat er weer eens 1 van ons met goed nieuws komt!

Mickey, wat een gedoe zeg. Van de trap gevallen, mondhygieniste. Ik hoop dat de gyn. de 23ste in ieder geval iets positiefs te melden heeft. Mijn man heeft van de dokter te horen gekregen dat hij tegen een hernia aan zit dus die loopt bij de manueel therapeut en werkt even niet. Hij moet allerlei oefeningen doen 's ochtends die erg op mijn lachspieren werken.

Wat?? Heeft er een kerel de maybe baby gedaan?? Die is goed!! hahahahahahaha!
Ik vertrouw die dingen niet hoor. Ik zou mezelf denk ik helemaal gek maken en de hele maand een varenstructuur zien. Maargoed het is het proberen waard!

Meiden ik vind echt dat we met ons groepje contact moeten houden. Het is af en toe zo ongezellig hier met al die meiden die er net zijn (voor hen is het natuurlijk wel leuk)
Als we nou zo af en toe even een berichtje plaatsen dan kunnen we elkaar blijven volgen.


Veel liefs Inge
 
Terug
Bovenaan