Luna, Floor, Mickey, Spike, Monique2, Seda, enz enz

He Inge,

Dat ben ik helemaal met je eens, laten we elkaar gewoon zo af en toe op de hoogte houden, want ik mis ons groepje wel hoor!!! Tot snel maar weer.

Liefs, Mick
 
Hoiii!

Mijn mail niet gekregen? Nou moe! Da's vreemd! Je adres is toch mkrossman20jaar@hotmail.com? ;) Ja een organisatie is het wel door die nachtdiensten. Mijn eisprong is inmiddels geweest, dus het is weer aftellen richting NOD.

Interessant om te lezen dat jouw temperatuur een paar dagen na je eisprong pas omhoog gaat! Ik ben nu alleen nog selectief aan het tempen. Kan ik ook weer eens uitslapen ;)

Mick: Wat een pech.. allebei in de lappenmand! Hoop dat jullie beiden je snel weer fit/de oude voelen hoor!

Ik ben er ook voor om elkaar wat meer te gaan schrijven hier!

Liefs, Floor


 
He Floor,

Ik ben inderdaad heel erg blij als we uit de lappenmand zijn!!! Het lekkere er aan is, om eens een keer niet bezig te zijn met zwanger worden, want dat heb ik nu echt wel even losgelaten.

We gaan lekker veel schrijven aan elkaar en dan houden we elkaar tenminste op de hoogte.

Hoop dat de nachtdienst voor jou niet te zwaar is.

Liefs, Mick
 
Hey Mick!

Ik herken wat je schrijft hoor.. Het zwanger willen worden kost een hoop energie he? Kan me voorstellen dat het fijn is als je hoofd wat dat betreft even helemaal leeg is!

Nee, nachtdiensten zijn niet zo zwaar. Lekker even geen gezeur aan mijn hoofd joh! ;)

Liefs, Floor.
 
Ik vind het jammer dat ik zo'n soort mail moet lezen, het is toch niet zo dat dit forum alleen maar voor jullie is bedoeld ofzo?! Er zijn wel meer meiden die wel graag even hun ei kwijt willen.
 
Terug
Bovenaan