Luna is geboren

Hallo meiden,

Sorry voor de late reactie. Ik had eerder geen kans meer om te updaten.

Na de controle bij de VK begonnen rond half tien 's avonds weeen. Lang niet heftig en regelmatig genoeg. Dus gewoon proberen te gaan slapen. Daar was het net weer te vervelend voor. Tegen de ochtend hield alles op. Na het opstaan kreeg ik veel last van buikpijn, maar ik dacht... Dat ken ik niet van de eerste keer, dus dat zal wel niets zijn. Ik moest om kwart voor de drie bij de gyn zijn om de datum van inleiden te bepalen. Ik zou het wel ff uitzitten. Af en toe behoorlijk pijnlijk al, maar niks regelmaat.

Toch voor de zekerheid maar de maxicosi en mijn tas klaargezet. Dan stond dat tenminste al in de auto, mocht het zijn. Toen mijn man me kwam ophalen was die meteen in paniek. Haha. Bij het ziekenhuis aangekomen bleek daar het systeem eruit te liggen. Een uur en een kwartier met weeen gewacht op mijn afspraak. Ze heeft me toen meteen doorgestuurd voor een ctg en inwendig onderzoek.

Wat werd gezegd... Je hebt pas 3 cm en ziet eruit alsof er gewoon wat voorbereidend werk is gedaan. Ga maar naar huis, Er gaat vannacht niks gebeuren. Morgenvroeg wordt de bevalling ingeleid.

Ik dacht nog... Nou. lekker als ik zo de nacht weer in moet gaan, maar morgen is het gelukkig zover. Mijn man had me achter moeten laten om mijn zoontje op te halen bij de opvang. Door een ongeluk op de weg kon hij me (ik was klaar even voor half 6) pas ophalen om kwart voor 7. Al die tijd, sinds het verlaten van de verloskamers tot toen heb ik bij de hoofdingang op een harde plastic stoel met inmiddels elke 5 min. behoorlijke weeen zitten wachten. Aangezien er niks aan de hand zou zijn, dacht ik dat het misschien door mijn bekkenfractuur kwam. Ik kon nog net naar de auto strompelen.

Kwart over 7 thuis, half 8 toch maar de VK gebeld. Die heeft om 8 getoucheerd. 5 cm! Aangezien het nummer 2 is, moesten we maar meteen gaan.

Om 22.50 is ze geboren. Op de verjaardag van mijn overleden vader.

Helaas heb ik daarna 3 liter bloed verloren door een achtergebleven stuk placenta. Met spoed naar de ok en een bloedtransfusie gehad.

Het gaat nu weer beter en de kleine doet het super.

Zo... lang verhaal...

Heel veel geluk allemaal en veel succes!!!
 
Jeeej!! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje!!!

Wat een verhaal! Raar dat ze je in het ziekenhuis zo hebben behandeld. Maar super om te horen dat het weer wat beter met je gaat en dat Luna het goed doet.

Geniet ervan en laat je maar lekker vertroetelen!! Heel veel geluk met je gezin!!
 
Gefeliciteerd met Luna! En een mooie dag om jullie kleine meid te verwelkomen!
Ik ben blij dat het weer iets beter met je gaat, 3 liter bloed verliezen is niet niks!
Ga lekker genieten van jullie kleine meid.

Op facebook is trouwens ook de eerste bevallen! Een meisje Kiki is erbij gekomen.

Liefs Daisy
 
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje luna!!!

Wat een verhaal... Hoop dat je gauw opknapt. en heerlijk van jullie prinsesje kan gaan genieten!!

kuszz anneke
 
Terug
Bovenaan