Lunch met onze kleintjes?

Lieve meiden,

Voor onze bevalling hebben Liselotte (mamavanlars), Nathalie (Nathalie1), Marieke (Truckerbabe) en ik heel erg gezellig samen geluncht.
Nu hadden we het idee opgevat om als de kleintjes er waren nog eens af te spreken.
Misschien zijn er meer meiden die dit leuk zouden vinden.
Mijn idee is dat we dit misschien een keer op zaterdag of zondagmiddag in februari zouden kunnen afspreken.
Stuur even een mail naar mij met je naam, woonplaats en welke zaterdag/zondag je zou kunnen in februari, dan ga ik kijken wat het meest centrale punt is waar we kunnen afspreken en dan zal ik wat voorstellen voor data doen.
Je mail kan naar maritvn@yahoo.com.

Liefs Marit

Lijkt me wel heel leuk maar ik woon in het oosten van het land. De vorige keer hielden jullie het in Rotterdam toch? Julie hoeven het natuulijk niet voor mij te verplaatsen maar als het toch een andere lokatie wordt laten jullie het dan weten?

Lijkt me wel heel leuk maar ik woon in het oosten van het land. De vorige keer hielden jullie het in Rotterdam toch? Julie hoeven het natuulijk niet voor mij te verplaatsen maar als het toch een andere lokatie wordt laten jullie het dan weten?

Terug
Bovenaan