Lunch met onze kleintjes?

Ik heb mijn werkrooster nog niet voor februari( werk onregelmatig) Als het goed is ben ik het weekend van 5/6 februari en 19/ 20 februari vrij Helaas kan ik dat niet met 100% zekerheid zeggen maar waarschijnlijk wel. Op vrijdag ben ik altijd vrij dus dan zou ik ook wel kunnen.
Ik hoor het wel.

Lijkt me gezellig! Ik woon bij Den Haag (Voorburg) en kan alle zaterdagen behalve de laatste zaterdag van februari. Misschien is Utrecht een goede locatie? Is vrij centraal in Nl.
Als je er maar met het OV goed kan komen! Heb nl geen auto en rijbewijs!

Liefs
Evje

Hey Evje,

Dat wilde ik ook voorstellen :p Utrecht is OV technisch gezien vrij centraal. En in de buurt van het station zijn volgens mij ook zat leuke plekken om af te spreken.

Groetjes,

T

Lijkt mij ook prima, ik woon in culemborg, dus bijna een thuiswedstrijd ;-). Ik wacht nog even op wat meer reacties, en dan kom ik met datums en een locatie!

Liefs marit

Mijn voorstel:

- Waar?? In Utrecht, in de buurt van het station, ik ga nog zoeken waar precies

- Wanneer?? 12 of 26 febr

- Wie?? Meld je even aan....
Op dit moment weet ik dat MamaVanLars (Liselotte), Nathalie1, Truckerbabe, mamaartje84, Essje1980. Evje en ikzelf mee zouden willen.

Ik zal ook informeren voor een evt magnetron voor flesjes op te warmen, lijkt me ook wel praktisch :).

Liefs Marit

Terug
Bovenaan