Lyanne morgen voor het eerst naat het kdv

A

Anoniem

Guest
Ja ja, morgen is het dan zover, Lyanne gaat voor het eerst naar het kdv!
Haar rugtasje staat al klaar met alle spulletjes netjes ingepakt. Jorg gaat ookmee om haar weg te brengen.

Ze gaat alleen een ochtend, ik heb de hele week niets in huis gedaan (behalve wassen, strijken en iedere dag stofzuigen) zoadt ik dat dan morgen mooi kan doen, gaat de tijd hopelijk snel voorbij!!

Donderdag heeft Jorg een dag vrij gepakt, want ze hebben gevraagd of ik al een dag eerder kan komen op het werk, ivm dat het niet zo goed gaat met het vrouwtje die ik ga vervangen ivm zwangerschapsverlof. Donderdag word ik dus voorgesteld en een beetje ingewerkt.

Verder gaat het goed met Lyanne, ze is de afgelopen dagen echt zo lief geweest, is ze altijd wel, maar ze was extreem knuffelerig (is dat een nl woord)?

Ik laat morgen wat weten hoe het is gegaan!

Groetjes, Marieke en Lyanne

heel veel suc6 meissie!

go get em tiger!

liefs Jenneke mv Ivar

ik ben erg benieuwd hoe Lyanne het gaat vinden op het kdv, maar dat zal vast prima gaan ze heeft daar zoveel te zien.

En morgen flink aan het poetsen gaan dan is de dag zo om en kun je haar lekker weer ophalen.

Succes, liefs sandra

Spannend hoor!!

Lyanne zal het zo enorm naar haar zin hebben!!
Lekker spelen met allemaal kindjes.. En je weet van onze "meetings", dat vind ze helemaal super!!

Ik was destijds zo blij voor Kay dat hij naar het KDV kon gaan (was toen 6 mnd), puur voor het feit dat hij er lekker kon spelen met iedereen.. Maar na een paar uur begon ik hem wel te missen hoor! Maar dat was alleen de eerste proefdag.

De eerste 2 weken sliep Kay ook niet super goed op het KDV.. Er was immers zo veel te zien!! Maar daarna sliep het net als thuis.. een gat in de dag dus.

Voor mij is het belangrijk dat ik zie, als ik Kay s'morgens breng, dat hij héél blij is om de leidsters te zien. Dat is een teken dat hij er lekker in zijn vel zit..

Heel veel succes morgen en probeer een beetje te vertrouwen op de mensen die er werken én Lyanne..

Liefs,

Esmé mv Kay

Lyanne,

Heel veel plezier morgen op het KDV! Je zult hete cht heel goed naar je zin hebben, eerste paar keer idd niet veel slapen, want er is zo veel te zien en om mee te spelen.
Je zult s'middags wel bek-af zijn! (en dan wat langer slapen)

Tessa dv Lisenka

Echt een mijlpaal weer. Het wennen is vooral voor mama natuurlijk, Lyanne heeft het vast naar haar zin, heerlijk spelen met de andere kindjes. Het zal wel even stil zijn in huis, goed dat je wat hebt om je bezig te houden.
Succes morgen! Groetjes mv Thom

Dat is even wennen voor jullie beiden. Maar het komt vast helemaal goed. Julian is ook best wel een knuffelkont, dus als ik hem van het kdv ophaal (hij gaat 1 dag in de week, op vrijdag) dan is hij extra kuffelig (dat is het woord geloof ik).

Zo'n  halve dag is zo voorbij joh en je mag wel 50 x bellen als je dat wilt! Houd er rekening mee dat het kdv  best veel vergt van zo'n kleintje. Julian moet er altijd het weekend van bijkomen!

Veel plezier  voor jullie allebei!

Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan