Lyanne morgen voor het eerst naat het kdv

We hebben ze net gebracht! Tranen met tuiten natuurlijk, maar dat is heel normaal! Ze zeiden dat ze dat heel veel mee maakten daar!

Lyanne heeft vannacht voor het eerst sinds tijden weer doorgeslapen! Moeders niet,hahaha!!

Tussen 12:30-13:00 mag ik ze weer ophalen.

Ik ga nu maar even een boterham eten, dan naar Manpower om het uitzendcontract te tekenen en dan aan de poets. Dan is het al weer bijna tijd om Lyanne weer op te halen gelukkig!!

Groetjes, Marieke

He Marieke,

ze heeft het vast super naar d'r zin hoor! Rêve gaat ook een dag in de week en die krijg ik met moeite maar weer mee als ik haar ophaal, want ze wil daar nog zoveel doen en ze hebben zulk mooi speelgoed!

succes met je nieuwe baan

liefs

Esther en Rêve

Nou, ze is weer thuis en ligt heerlijk te slapen!

Ze heeft het heel goed gedaan! Ze wilde niet gaan slapen, ze was alleen maarin het keten met een ander kindje, een jongetje (zoontje van 1 van de leidsters die toevallig ook op 18-08-2006 is geboren). Ze heeft Lyanne maar uit bed gehaald en toen mocht ze mee gaan knutselen.

Toen ik haar kwam halen, stak ze d'r armen meteen uit en kroelde lekker tegen mij aan! Heerlijk kind!

Het is mij achteraf toch wel meegevallen hoor. Het eerste begin is altijd even moeilijk. Ik ga een boterham eten en ook even liggen, ben doodop!!

Groetjes, Marieke en Lyanne

Hoi
TE GEK dat het zo goed is gegaan met je meissie
Dat is een fijn gevoel toch?

Annique gaat ook 2 dagen naar de creche , vanaf dat ze 3,5e maand is
Ik heb het geluk dat ze naar de creche gaat waar ik zelf werk, en dat ik haar soms op de groep heb, als het heel rustig is....
Maar ik verzeker je , mama;s hebben het vaak veel moeilijker dan de kindjes.

En annique sliep ook heel slecht in het begin op de creche en ze werd van alles wakker.
Maar nu slaapt ze daar als een roosje..
Vorige week toen lag ze bij 4 andere kindjes op de slaapkamer.
2 waren aan het schreeuwen van de pret en 1 baby lag heel hard te huilen ...
Ik dacht Annique is vast ook wakker,maar nee hoor madam sliep samen met een ander meisje door de kabaal heen.

Dus dat slapen komt vanzelf wel goed.

Maar te gek, dat het zo goed is gegaan!!!

Liefs Sandra

Nou dat hebben jullie ook weer overleeft, hartstikke goed!
Het is echt heel leuk hè, voor die kleintjes. Stijn slaapt op de crèche altijd minder dan thuis. Volgens de juf heeft ie geen tijd om te slapen daar, haha.
Rusten jullie lekker uit...

Terug
Bovenaan