Lyanne ziekenhuis

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Lyanne is sinds vorige week woensdag goed ziek. Van donderdag op vrijdagnacht werd het heel erg met alleen maar spugen. Vrijdag naar de HA, maar die kon niet veel doen, was een virus. Zaterdag naar de huisartsenpost omdat ze inmiddels niets binnenhield, maar wilde ook niets meer eten en drinken, daardoor geen plasluiers meer. Zetpilletjes gehad om het spugen tegen te gaan. Gisteren weer naar de huisarts, ze blijft diarree houden en wil niets hebben. Ze had vocht achter de longen, kuurtje voor gehad. Net op controle geweest bij de HA en om 15:00 uur moeten we met haar naar de kinderarts, die beslist dan of ze moet blijven. Voor de zekerheid dus straks vast een tas met spulletjes pakken, maar mag je dan wel bij je kind blijven? Ik laat haar daar dus echt niet alleen als ze moet blijven!

Ik of anders mijn man zal jullie op de hoogte houden van alles.

Groetjes, (een oververmoeide) Marieke (ik snap niet waar ik toch de energie weer vandaan haal, vrouwen zijn gewoon het sterke reas denk ik)

Lieve Marieke

Heel veel sterkte meisje met je kindje. Ik heb geen ervaring met ziekenhuizen uit eigen hand, maar ik kan me níet voorstellen dat je niet bij haar mag blijven..... Hopelijk kunnen ze snel wat voor jullie doen zodat Lyanne weer opknapt en lekker kan slapen en jij dan ook weer aan jezelf toekomt!

Nogmaals, heel veel sterkte vanmiddag!

Susan

Oeii meid! Dat is me nogal wat!
Volgens mij mag je wel bij je kind blijven in de meeste ziekenhuizen hoor....
Ik duim in ieder geval voor je, want haar achterlaten is natuurlijk geen optie.
Heel veel sterkte gewenst. Houd ons op de hoogte.

Liefs Annet

Hé, wat vervelend op z'n zachtst gezegt. Hopelijk hoeft ze vanmiddag niet te blijven. Is dat wel nodig (vocht toedienen?) dan mag je lekker bij haar blijven hoor. Zulke jonge kinderen laten ze niet alleen. Heel veel succes en sterkte. Ik zal voor jullie duimen!

Groetjes,
Nelly.

hoi hoi

he meid wat vervelend allemaal.. ik duim voor je dat ze weer snel opkanpt en er iets voor krijgt zodat ze zich heel gauw beter gaat voelen..

en als ze moet blijven in het ziekenhuis, dan mag je vaak wel bij haar blijven...

ik denk aan je dikke kus tobi

Hoi Marieke,

Jeetje, je kleine Lyane zit echt wel in de piepzak, ik hoop dat er vanmiddag bij de kinderarts goed nieuws voor jullie is en dat   je kleine meid niet in het ziekenhuis hoeft te blijven. Maar als ze wel moet blijven dan mag de moeder/vader er vaak wel bij blijven. Ze is nog zo jong en deze kleintjes laten ze dan liever dicht bij een van de ouders blijven.

Ik wens je heel veel beterschap met de kleine meid.

Groetjes Jolanda

Ik hoop dat ze een oorzaak vinden en er dan ook iets aan kunnen doen.

Niet alleen jij behoort tot het sterke ras, Lyanne ook!!

Sterkte en beterschap!

Ellen en Julian

Heel veel sterkte vanmiddag!
En je blijft gewoon bij je meisje, of het nu mag of niet. Doen wat jou gevoel je zegt hoor.
Hm ik heb er helaas ervaring mee, toen yoëll onder narcose moest en ik hem aan de zuster daarvoor moest geven. Ik wilde het niet en had het ook niet moeten doen.

Dus doen wat je vind en zeggen wat je wil hoor!!!

Zet hem op en een hele dikke kus voor Lyanne!!!!

Pauline en Yoëll

Terug
Bovenaan