Lyanne ziekenhuis

He succes vanmiddag en hopelijk mag ze lekker  met je mee naar huis, en anders gewoon lekker bij haar blijven hoor. Je moet doen wat je gevoel je zegt.

Liefs sandra

Ik weet wel zeker dat je bij haar mag blijven. Is namelijk voor hun eigen bestwil. Geeft Lyanne een gil: ga jij kijken. Heeft Lyanne een poepbroek: ga jij verschonen. Is het voor Lyanne etenstijd: ga jij eten regelen. Is Lyanne hangerig en huilerig: kan jij haar troosten. Is dus heel veel tijdwinst voor het ziekenhuis als de pappa's en mamma's mogen blijven. Dus pak voor jezelf ook maar vast een schone onderbroek en pyama in.

Heel veel sterkte, en voor Lyanne een dikke pakkerd van Kian.
Liefs Nelleke

Jee zeg, arme Lyanne. Heel veel beterschap en ik hoop dat ze snel weer de oude is.

Heel veel sterkte in het ziekenhuis vanmiddag, Marieke!
Ik hoop voor je dat je Lyanne gewoon weer mee naar huis kan nemen en haar daar vertroetelen, maar anders mag je vast bij haar blijven.

Groetjes,
Geeske & Wieteke

Hiya Marieke,

Veel succes met je kleine meid! Wat een narigheid, kan me voorstellen dat je je zo naar voelt als je niks kan doen voor je kindje. En volgens mij mag je gewoon bij haar blijven in het ziekenhuis hoor....gewoon doen, schijt aan regels, dat is wel jouw kleine meis!

Sterkte, ilja

He getver wat zielig voor je dochter, en ook erg voor jullie! Je mag vast wel blijven!!! Potdorie ik zou mijn dochter ook echt niet alleen laten! Hopelijk mag ze snel weer naar huis! (Er vanuitgaande dat ze even moet blijven voor medicatie en een infuus).
Beterschap!!!!
Esther.  

O wat erg zeg. Heel veel sterkte in elk geval of ze nou moet blijven of niet want zo te horen is ze flink ziek.

Een dikke knuffel van Lukas!

hey meis,

wat vervelend zeg.....ik zal hard voor je gaan duimen dat het snel weer beter gaat hoor....tis altijd vervelend als je kindje ziek is maar als je dan ook nog naar het ziekenhuis moet....helaas weet ik er alles van af...

Sterkte en hopelijk snel tot horens

Dikke knuff voor je meissie hoor

Liefs Denise

Terug
Bovenaan