@lydvro79

Hoi!
Ja hoor, met de echo was alles in orde, ik zou nu zo'n 10 weken moeten zijn.
Ik zit niet meer zoveel op dit forum, het is er zo kalm en ook niet echt 'diepgaand' vind ik.

Ik moet eerlijk zijn, voorlopig vind ik er niets aan aan zwanger zijn. Ik weet dat er dit niet veel willen of durven zeggen, maar ik vind het totaal niet leuk.
Ik ben een hele dag door misselijk (niet overgeven, maar wel misselijk), ik voel me versleten, kan niets doen, voel me down, ... leve de hormonen!
Hopelijks verdwijnt dit gevoel gauw.
'k Heb ook al 100 keer tegen mijn man gezegd, dat hij ferm gemakkelijk is... :D 't is toch zo!
Op restaurant zit hij een lekkere aperitief te drinken, nadien een lekker wijntje, dan nog een Irish coffee. Bij mij komt het water, de cola en de ice tea al aan mijn oren uit.

Ah ja, ik mag niet klagen zeker? Ik ben gezond en zwanger!

Met jou alles goed?
 
Hoi, fijn te horen dat de cho goed was en nu hopen dat dit zo blijft.

Als je zo misselijk bent kan ik me voorstellen dat het geen pretje is. En klagen mag je altijd hoor, lucht mij altijd op. Ik heb wel goede hoop dat je over 2 tot 6 weken je beter gaat voelen. Dan veranderd je hormoonhuishouding weer en zal wss de misselijkheid verdwijnen. Dus nog even geduld...

Met mij alles goed en zit alweer bijna op de helft. Tijd vliegt voorbij, dus dat vind ik wel fijn. Volgende week de 20 weken echo, weer een belangrijke mijlpaal.

Het ga je goed en verwen jezelf zoveel mogelijk!
 
Raar maar waar, misselijkheid en vermoeidheid is al heel wat minder. :)
Ik voel me al heel wat beter. Hopelijks blijft het zo.

Nu moet ik er wel op letten dat ik niet teveel doe, anders begin ik kleine krampjes te krijgen in m'n buik. Die kleine zegt waarschijnlijk "en nu is het tijd om in de zetel te zitten, ik moet groeien" :)
 
Oh dat is toch al fijn om te horen!!
Hopelijk blijft het zo inderdaad.
En letten op dat je niet teveel doet, dat is zeker belangrijk en wordt alleen nog maar belangrijker gaandeweg.
 
Terug
Bovenaan