Lynn's eerste fietstochtje!

Voor de fietstocht.................... ....................na de fietstocht!

Lynn vond het wel best in haar nieuwe babyschaal en is lekker in slaap gevallen, net als haar zus!
Ik vond het zelf best zwaar, die 2 meiden achter mijn fiets, dus heb ik onderweg gewisseld met een vriend die meefietste. Maar het is zeker voor herhaling vatbaar, wie fiets ik van de zomer wel met ze naar het strand (moet ik wel even flink wat aan mijn conditie gaan werken).

Hoi,
Wat ziet dat er gezellig uit! Maar wat is zo'n babyschaal nou precies? Ik ben namelijk ook aan het kijken voor zo'n fietskar. Lijkt me erg handig. Maar ik heb wel gehoord van die schaal ,maar wat is het precies en hoe duur zijn ze?
Groetjes Sil

Ik heb die babyschaal gekocht op www.melia.nl, inclusief verzendkosten was ie ongeveer € 45. Dat is volgens mij best goedkoop voor een nieuwe. Op marktplaats.nl hebben ze vaak tweedehands voor dezelfde prijs.
Je hebt ook een peuterstoel voor vanaf 9 maanden. Ik  zat eerst wel te twijfelen of ik niet meteen die zou kopen, want die kan ook in ligstand. Maar ik ben nu wel blij dat ik deze heb, ze ligt er goed in. Ik moet wel zeggen dat ik  'm een beetje hard vind (piepschuim met een dunne hoes eromheen), daarom heb ik ook de verkleiner uit het autostoeltje erin gedaan.  
En Kyna is het wel gewend om krap te zitten in de fietskar, meestal hadden we dat ding helemaal volgeladen met speelgoed (opblaastrampoline, bootje, ballen, emmer, schepje, enz.) en picknickspullen. Nu moeten we dus eigenlijk een tweede kar aanschaffen, om onze troep mee te kunnen nemen .

Ziet er gezellig uit!
Ons babyschaaltje is blauw (ander merk denk ik). Kan bij jou het hoesje er af? Ik wil anders zelf een "removable hoesje" gaan maken, is wel handig als ze eens een keer spuugt of zo!
Patricia
Ik zal trouwens ook snel een foto (laten) maken van ons fietsgebeuren!

Hoi hoi,

Hee lijkt leuk zo zeg....en wat schattig dat je meiden zo liggen te snurken.
Ruben vind het ook heerlijk in de fietskar, maar hij zit dan gewoon in zijn maxi-cosi....heb geen schaal erbij.
EN dan Jozua voorop en Lotte achterop en zo fiets de "kermis-optocht" de straten van NIjverdal over hihihih.

Groetjes van Mieke mv Lotte, Jozua en Ruben

he,

haha,dat ziet er geweldig uit.
Ook super zeg,die foto dat ze allebei liggen te slapen.
Wat moet jij trots zijn,om voorop die fiets te zitten....

gr danielle

Terug
Bovenaan