Lynn's eerste fietstochtje!

Wat de prijs betreft valt het reuze mee. Ik ga zeker eens kijken op die site. Ben erg enthousiast geworden door je fot's. Zeker nu het weer mooier weer wordt. Heb tot nu toe alles lopend of met de auto gedaan. Maar dit lijkt me echt leuk. Moeten we wel nog even de beenspieren trainen..
Sil

Patricia: de hoes kan er makkelijk vanaf, zit met elastiek aan de achterkant vast. Maar dat is dan ook het enige wat het is: een piepschuim schaal met een hoes eromheen. Ik ga denk ik ook nog een hoes maken, die iets dikker en comfortabeler is.

Sil: als je  een fietskar gaat kopen, op marktplaats staan er ook een hoop te koop, die er vaak nog goed uit zien. Wat wel iets is om op te letten is hoe breed je schuurdeur is. Wij moeten de kar op z'n kant zetten, dan past ie er net doorheen. Je kunt 'm natuurlijk ook inklappen, maar dat is niet handig als je 'm dan voor elke fietsrit helmaal weer in elkaar moet zetten (is nogal een gepuzzel).

vind jij zo'n ding handig? Ik zat al te bedenken dat ik een nieuwe fiets moest kopen omdat er op mijn huidige fiets geen fietsstoeltje kan. Maar dit is natuurlijk ook een oplossing!

Groetjes,

Melanie, mama van Amber

quote: Mol2507 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-04-2007 20:12:18'));

vind jij zo'n ding handig? Ik zat al te bedenken dat ik een nieuwe fiets moest kopen omdat er op mijn huidige fiets geen fietsstoeltje kan. Maar dit is natuurlijk ook een oplossing!

Groetjes,

Melanie, mama van Amber

Die fietskar is voor de kinderen een stuk comfortabeler dan een gewoon fietsstoeltje (en een baby kan pas vanaf zo'n 9 maanden in een fietsstoeltje), maar ik gebruik 'm echt alleen voor lange stukken. Voor even heen en weer de stad in, vind ik het teveel gedoe om 'm uit de berging te halen. Misschien ga ik 'm wel vaker gebruiken als ik ga werken: dan zet ik de kar bij het kdv  en kan ik meteen door naar mijn werk.
Wat ook erg handig is, is dat je 'm ook als wandelwagen kunt gebruiken. Maar dan vind ik 'm alleen handig als je het fietsen met wandelen wilt combineren, of met 2 kinderen (een logeetje bijvoorbeeld) in de wagen wilt wandelen, anders kun je natuurlijk net zo goed je gewone wandelwagen gebruiken.

En wat voor fiets heb jij dan dat er geen fietsstoeltje op kan? Ik heb een cruiser uit de VS, erg afwijkend van de Hollandse fietsen, maar zelfs daar past een fietsstoeltje op (alleen geen windscherm).

Bakfietsen zijn trouwens ook erg leuk en handig! Zijn alleen vaak erg prijzig en je moet er maar net plek voor hebben.

Wij hebben ook een babyschaal van melia, maar ik krijg het niet voor elkaar om dat ding liggend in de bakfiets te krijgen. Ook niet met de instructievideo, iemand tips?

Terug
Bovenaan