Lynn heeft heupdysplasie

Balen zeg. Je weet: het komt allemaal uiteindelijk wel weer goed, en ze zeggen dat de kleintjes er weinig van merken, maar toch...

Marissa heeft het ook gehad. Eerst de pavlikbandage en daarna de spreidbroek (net als iris van Petra). Marissa was er totaal een jaar zoet mee. Ze heeft nu nergens meer last van en moet alleen als ze 4 jaar is nog een keer voor controle naar de orthopeed.

Wij deden haar destijds ook maillotjes of een dun joggingbroekje aan.

Ik had het er zelf in het begin erg moeilijk mee. Je ziet overal om je heen kindjes lekker trappelen met hun beentjes en leuke kleertjes aan, maar wat dat betreft ben je gewoon wat beperkter.

Veel succes en sterkte en hoop dat het weer snel goed komt met Lynn.

Groetjes Bianca mv Marissa

hoi Nelly,
lees net pas je stukje.wat vervelend allemaal.
Ik ken de broekjes wel vanuit mijn werk,daar was er ook wel eens een kindje met z'on broekje.Komt allemaal wel weer goed hoor!..maar ik begrijp dat het er wel sneu uitziet en het toch wel wat vervelend voor jullie is.
Hopelijk komt het gauw weer goed.piewie,mv Mila en ?

Hoi!

Allereerst bedankt voor alle lieve reacties!

Eindelijk lijkt Lynn er aan te wennen. Ze slaapt weer meer overdag (deed ze helemaal niet meer) en 's nachts doet ze ook weer een lange tuk en slaapt gelukkig weer uit. Ze kan nu ook weer meer spelen in de box. De meeste kinderen zijn na een dag over 2 gewend, Lynn pas na 2 weken. 't Waren zware weken, maar 't is voor een goed doel.

Groetjes,
Nelly.

Hey,

Goh, 2 weekjes..Ach germ.. Gelukkig dat het dan nu beter gaat en dat ze weer overdag slaapt en snachts..
Het lijkt me echt moeilijk hoor...

Veel sterkte nog met Lynn , hopelijk is na deze tijd wel alles goed...

Liefs Lonneke

hoi nelly

gelukkig is ze er aan gewend.
hopelijk heeft hij ook het gewenste resultaat.
en   hopelijk heeft ze in de zomer de campspreider. is toch wat luchtiger.
met warm weer.
groetjes petra mama van iris en 21, 4w zwanger van een zoon.

Terug
Bovenaan