@Lynn

Wat lief van je! Ja....vanochtend weer een duidelijkere test, kan er nu echt niet meer om heen maar toch wil ik morgen ochtend nog een digitale test doen! Raar he, leef je er zooooo lang naar toe en als het dan zover is, geloof je het niet.

Maar echt.....die 3 testen liggen bij elkaar en die van vandaag springt er echt uit!

Ik laat morgen (hopelijk) voor de laatste keer weten hoe het uitpakt en dan gaan we genieten! :)

Liefs Lynn.

Ik ben zo ontzettend blij voor je lynn!!!!echt geweldig!Ik heb sinds gisteren heel erg pijn in mn borsten, de aderen liggen er gewoon op,..dus ben benieuwd,...zal wel niet,..maar toch blijf je altijd weer hopen heh!Volgende week 2 april wil ik gaan testen,......

Nou nance.....het kan zo maar hoor! En die pijnlijke boobies en aderen zijn wel symptomen.....Ik heb er zelf helemaal (nog) geen last van maar goed.....het is ook erg pril allemaal, wat niet is kan nog komen ;-)

Ik denk aan je! En ik hoop voor je mee!
Liefs Lynn.

Geniet ervan Lynn! Ik wens je veel plezier ervan! Ik lees graag je verhalen. :)
Je bent zo'n schat en je hebt deze zwangerschap echt verdiend!

Jeheee!!!! Wat fijn... Gefeliciteerd!!! Neem de tijd om het te laten landen, want wow, zo lang op gewacht...

Ik ben zo blij voor je. Na zo lang wachten eindelijk zwanger! super gefeliciteerd!

Terug
Bovenaan