@Lynn

Eindelijk, he Lynn!

Het genieten kan beginnen! Heb je het jullie ouders al verteld?

X

Dank jullie wel!

@Daisy: ik wilde eigenlijk wachten tot wat later maar ja....na een IUI kan je het nou eenmaal niet lang geheim houden want 1+1=2 Mijn man wilde het wel graag vertellen en vanmiddag waren mijn ouders ook bij mijn broer en schoonzus (zij is ook net zwanger, wel van de 2de) en dus hebben we maar besloten het te vertellen, leuke kaarten gekocht en er een leuke tekst in geschreven.

Daarna naar m'n tweelingzus en haar man gereden (hebben een eigen restaurant dus moesten daarheen) en ook hun de kaart gegeven.....mijn zus viel huilend in m'n armen! De schat! :)

Ik hoop wel echt dat die digitaal morgen ochtend ook goed is....Ik weet niet waar die zorgen vandaan komen maar ben echt bang dat het mis gaat.....

Morgen jij ook een positieve test he? Dat was onze deal! :) Wat zou ik dat geweldig vinden meid!

Leuk om het zo te doen! Ik wil cupcakes maken mey roze en blauwe muisjes. Als het zover is tenminste!

Morgen idd weer testen. Heb er nog 1 van de kruidvat liggen en 1 vroege test. Begin met de vroege test, denk ik. Daarna iig de andere, just to be shure!

Zal morgenochtend wel weer even een topic plaatsen met de uitslag. Hoop dat onze deal doorgaat!

X

Tja....we moesten even snel wat verzinnen dus misschien niet de origineelste manier maar het komt helaas bij ons niet vaak voor dat het hele gezin bij elkaar is (wonen allemaal niet bij elkaar in de buurt) maar er werd heel enthousiast op gereageerd! Iedereen wist immers dat wij in de mm zaten....

Ik zit er morgen ochtend klaar voor hoor! Voor het geweldige nieuws! Kom maar op! :)
Ik hoop wel dat je een beetje slaapt vanacht want het is weer spannend!

Ik zeg: *positief*positief*positief*

X

Echt SUPER Lynn!! Helemaal geweldig:) Gefeliciteerd! En maak je maar geen zorgen hoor die digi is morgen zeker positief! Heb je er een met aantal weken?

En Daycey jou wil ik morgen feliciteren! Ik duim heel hard!*****************************************************

Ik heb er indd eentje met aantal weken maar ik ga ervan uit dat ik vanaf de eerste dag van m'n laatste menstruatie mag rekenen dus dan zou ik morgen 4wkn zijn! :) Wat onwijs raar! Hahaha!
Ik zie alleen dat er nog geen mama-club voor de December mama's is......beetje jammer! Hihihihi!

Hoe is het met je rug Renate! X

ja dan moet ie zwanger 1-2 aangeven maar dat komt helemaal goed!:) vergeet je er geen foto's van te maken!:) Leuke herinnering! de text blijft 24u staan.

Ik vind het ook raar dat er nog geen dec mama club is. Heb ik ook een keer gedaan dat de site de hele dag niet werkte. En kreeg vlug antwoord terug.

Met mijn rug is het niet best.. of ik nou rechtop zit of onder uitgezakt of scheef het blijft erg veel pijn doen en ook stil staan en te lang lopen is geen pretje.. liggen is eigenlijk het prettigst.. maar omdat nou de hele dag te doen.. ik gebruik veel een kruik.. warmte verlicht.. en mijn vriendje heeft me al 2 keer lekker gemasseerd dan geeft ook rust!

liefs

Geweldig Lynn! Ben echt super blij voor je! Wat hebben jullie dit verdiend! En inderdaad niet vergeten om een foto te maken morgen van de test!

Terug
Bovenaan