@lynn30

A

Anoniem

Guest
Lieve lynn. Ik wil je alvast heel erg veel succes wensen met alle onderzoeken die nog komen gaan. Ik weet precies wat het is omdat ik het al meegemaakt heb. Nu kan ik natuurlijk niet oordelen over jullie privé leven. Dat kan niemand. Maar ik weet wel dat het geestelijk heel erg zwaar kan zijn. Lieve lynn blijf geloven in jezelf en je man. En ik hoop echt dat de liefde jullie een kindje schenkt. Kom op meis jullie kunnen het samen. Hou hoop. Het komt allemaal goed. Die emoties vliegen alle kanten uit. Het is net een achtbaan. Wat ik hiermee wil zeggen is dat ik voor jullie wens dat jullie een prachtig wonderkindje mogen krijgen. Heel veel gelukssterretjes ***** alvast. Liefs Marielle

Lieve marielle,

Wat ontzettend lief van je dat je hier een berichtje voor mij plaatst!! Dank je wel....

We blijven ook goede hoop houden hoor voor de toekomst. Gelukkig hebben we al aardig wat (begin) onderzoeken gehad en nu leven we echt van datum naar datum. Het komt ook allemaal wel goed en samen staan we sterk!! Ben heel blij dat we een hele sterke relatie hebben waarin we alles met elkaar kunnen bespreken ook al vergt het van mij op emotioneel vlak soms wat meer dan van mijn man.

Nu op naar a.s. dinsdag voor de proef opwerking en daarna naar de 17de voor de uitslagen en ik hoop zo dat we dan een traject gaan bepalen en niet weer voor maanden naar huis worden gestuurd, daar zit ik nu een beetje mee in m'n maag maar helaas....Only time will tell.....

Gister avond te horen gekregen dat 1 van mijn beste vriendinnen 10 weken zwanger is en ik ben natuurlijk héél blij voor ze maar dat neemt niet weg dat wij ook graag (heel graag) een kindje willen...Dat zijn dan wel weer van die moeilijke momenten maar goed.....We blijven geloven en we proberen positief te blijven!

Nogmaals bedankt meid!! Fijn weekend.

Liefs Lynn.

Ik kan je wel alvast een tip geven. Wij zijn 2 en half jaar met onderzoeken bezig geweest. Neem hier geen genoegen mee en vraag eerder een doorverwijzing.

Echt je moet aan zoveel dingen denken en in het ziekenhuis denken ze soms een beetje te makkelijk.

Dus vooral blijven bellen als je iets niet begrijpt of als het je frustreerd. Werkelijk waar als ik voor iedere keer dat ik geweest ben.
2 euro had gevraagd had ik nu een lekker spaarpotje gehad;)

maar goed ik wens jullie nog een fijn weekend, en geniet van de sneeuw.

Liefs Marielle

Waarom zijn jullie dan zo lang bezig geweest met alle onderzoeken? Bij jullie was het toch ook zo dat de zwemmers van je man niet goed waren? Wat hebben ze dan nog verder te onderzoeken? Als ik het zo lees, zakt de moed me een beetje in de schoenen!

Ik ben benieuwd hoe het zal gaan lopen..... Ben wel 'blij' dat alles iig bij mij goed is. Ik blijf er ook bovenop zitten maar je voelt je soms gewoon niet serieus genomen en dat vind ik erg!

Ik heb wel genoten van de sneeuw maar ben toch meer een zomer mens :)

Hebben jullie nu 1 kindje? Liefs Lynn.

Sorry lieverd dat was niet m'n bedoeling. Ik zal het uitleggen. Wij zijn eerst naar de huisarts geweest om de kwaliteit van z'n zwemmers te laten testen. Daarna waren we door verwezen naar het meander ziekenhuis in amersfoort. Daar konden ze alleen de behandeling KI, IUI en dat soort doen.
Maar omdat ze bij het UMCU wel een ICSI behandeling
kunnen doen, zijn we daar heen gegaan.
En inderdaad het is op dit moment heel moelijk om andere mensen om je heen zwanger te zien.
Dat had ik ook. Het was echt niet mn bedoeling om je de moed in je schoenen te laten zakken.
Sorry daarvoor.

Bij ons was het zelfs een risico ICSI, maar we hebben nu wel een prachtig kereltje van bijna 1 jaar;-)

Liefs Marielle

Zo bedoelde ik het ook niet hoor! Ik vind het heel fijn dat je je verhaal met mij deelt.....Ik heb soms gewoon geen geduld meer, moeilijk om elke keer eigenlijk nog niets te weten, vandaar dat we zo uitkijken naar 17 Febr. Ze gaan neem ik aan niet voor niets een proef opwerking doen..... Ik ben ook zo nieuwsgierig of het IUI of IVF gaat worden en of we uberhaupt al een traject gaan volgen (wordt in mijn ogen wel eens tijd)

Een hele hoop vragen, die hopelijk de 17de worden beantwoord! Nogmaals bedankt voor je lieve woorden, waardeer ik enorm en wat fijn dat jullie zo genieten van jullie kleine kereltje! Dan is het het allemaal waard geweest, toch?! Misschien een brutale vraag maar willen jullie in de toekomst nog een 2de kindje? (als dat kan)

Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan