@lynn30

Nou dat is op het moment echt geen optie. Hij is vorig weekend zo uit gevallen tegen mij. Dat ik heb besloten te stoppen met de relatie. Hij maakte me min of meer uit voor prostituee. Vandaar dan ik zo verstandig ben geweest om naar m'n moeder te gaan. Jayden is nu nog bij hem. Maar mijn tijd komt nog wel. Ik ga de scheiding aanvragen. Want dit is niet een manier om met je vrouw om te gaan.
Ik verdien beter als wat hij me kan geven.

Ik kies voor mijn eigen geluk en dat van ons kindje.
Jayden gaat voor alles. En ik zie wel, maar het komt goed.

liefs Marielle

Jeetje meid, wat heftig! Excuus voor mijn vraag dan, wist ik niet..... Goed dat je voor jezelf en je zoon kiest en bent weg gegaan. Je verdient zeker beter!! Heb respect voor je! Heb zelf ook ooit zo'n relatie gehad (zonder kindje welliswaar) en heeft toen lang, te lang geduurd voordat ik weg ben gegaan dus ik begrijp wat je bedoeld...

Hoe kom je hier zo op deze site terecht? Ik wens je heel veel geluk en geloof me, na regen komt zonneschijn, ook voor jou en je zoon!

Hou je taai! Liefs Lynn.

Lieve lynn. Soms is het maar goed dat je niet alles weet. Dat zou ik zelfs niet eens willen. Ik ben op deze site terecht gekomen, toen ik nog zwanger was van jayden. Het schijnt normaal te zijn dat je informatie over je zwangerschap zoekt. Vandaar. En lynn ik weet dat ik hier sterker uit kom. Er viel al een hele last van m'n schouders af toen ik de deur uit liep. Hij is nu gewoon triest bezig, maar ik sta hier boven. En geloof me ik ben nog niet klaar met hem. Ik wacht m'n kans af. En jayden gaat bij mij voor alles. Ik zie wel hoe het verder gaat. Maar als hij lang zo doorgaat dan ga ik de kinderbescherming en de politie inschakelen. Ik weet dat ik volkomen in m'n recht sta. En dat hij op het moment moeilijk aan het doen is om z'n zin te krijgen. Ach ja sommige mannen, worden gewoon nooit volwassen;-) ik vier m'n feestje wel na de scheiding als ik thuis ben. Liefs Marielle

Terug
Bovenaan