M’n dochter van 2 jr en 7 mnden sliep altijd goed sinds zij klein is en denk door de prikkels die ze nu echt beseft en doet wordt ze in de nacht wakker!! Elke avond naar bed is ook drama na een boekje lezen kus, knuffel enz geven. Vraagt ze meer en begint heel hard te schreeuwen!! Nachtlichtje moet aan, deur moet open enz en dat gebeurd s nachts ook tussen 0:00 Max 2:30 uur dan is het licht uit en dan wilt ze tussen ons slapen enz!! Ik wordt hier zo moe van heeft iemand tips want ik ben ook nog zwanger van de 2e 22 weken nu! Stress gaat mij niet helpen hierdoor heb ook een vriend maar die is zo gemakkelijk om van die gehuil af te zijn om haar te pakken en in onze bed te leggen maar heb gezegd dat ze nu sinds die tijd misbruik van maakt!!! Help mij aub !! Tips zijn altijd welkom! Heb een 15 min genegeerd toen ik al daar was geweest om haar gerust te stellen dat ze mag slapen nu en morgen weer mag spelen maar na dat ik weg liep uit haar kamer wilde ze nog een kus en knuffel ok en ik lag weer in bed en begon ze weer en hard schreeuwen in de nacht ppdfff