M'n scheetje

A

Anoniem

Guest
Gewoon even mn poepje laten zien...
De laatste weken heb ik het met hem erg zwaar gehad, maar ook hij met mij.

Hij heeft ineens een spurt gemaakt. Wil alleen maar lopen.
Als je vraagt; wat doet de koe, zegt hij; boeeee, zo ook met de klok, bim bam en met de kip... dan zegt hij; ok ok ok.
Heeft in een week tijd 2 kiezen door (vandaar de rode billen en het gegil op de commode)

Hij heeft een penicelinekuur voor zn oortjes en neus, dat geven we nu 2 dagen en hij wordt 's nachts 1x wakker en leggen hem bij ons (ja daar moet nog wat aan gebeuren) en dan slaapt hij verder Hij slaapt gelukkig veel rustiger als voorheen.

Poeh wat kun je ineens weer gelukkig zijn he.

Pauline (trots op yoëll en het huis, want die is bijna verkocht!!!!)

Hoi Pauline,

WAT EEN MOOIE FOTO ,SCHITTEREND!!!!!
Wat fijn om te lezen dat het weer beter gaat,gelukkig.Ben hartstikke  blij voor jullie.

Liefs Kitty en Tess,dikke kus voor Yoëll en succes met de verkoop van jullie huis.

Hé trotse mama!!!
Wat lekker om dat gevoel weer te hebben, ik ben de laatste tijd niet heel actief geweest maar kan me inderdaad herinneren dat je radeloos werd door het gedrag van je mannetje. Zo te lezen heeft 'ie het ook niet makkelijk gehad, vanalles tegelijk valt niet mee.
Nu maar hopen dat het allemaal weer de goede kant op gaat en jullie lekker van elkaar kunnen genieten.

groetjes Daniëlle.

enne mooie foto!

Wouw wat een foto! Wat een heerlijke mannentje heb je toch en jij doet het ook super hoor! Mij had je allang weg kunnen dragen!

Hoi Pauline,

Hier een emo-muts hoor, ik moest gewoon huilen toen ik de foto zag, we leven zo met jullie mee en ben zo blij voor jullie dat het weer een beetje richting de goede kant gaat. Je hebt een heerlijk ventje, Yoëll dan natuurlijk, hahahaha!!
(het is ook weer rode duivels tijd, dan spelen de emo-hormonen helaas ook weer op).

Geniet van je gezinnetje en ik hoop zo dat er een bord met verkocht in de tuin komt!!!!

Groetjes, Marieke en een hele dikke kus voor jullie van Lyanne

aaaaaaahh wat een lieve foto en wat heerlijk dat het beter gaat!!!!!
Ben blij voor je.
Liefs Renske

Nou het is ondertussen ook een beetje MIJN scheetje hoor! I love him!!!!
Wat een schitterende foto!

Dikke kus,

Cissy

wat een waanzinnige foto!!!!!!!!!!!!
Ik kan nog een boel van je leren als ik dat zo zie!

je hebt met recht een heerlijk ventje!

Dikke kus,

Esmé mv kay

Terug
Bovenaan