M'n scheetje

Hoi die hoi!

Wat is het toch een mooi ventje en zo fijn te horen dat jullie eindelijk in wat rustiger vaarwater gekomen zijn. Hier zijn de slaap problemen ook weer begonnen, hopelijk komen de kiezen snel door want ik denk dat die hier ook voor heel veel onrust zorgen, (een kant is gewoon helemaal blauw).

Geef je manneke een dikke knuffel van ons en ik hoop dat jullie huis snel verkocht is!

Ook een dikke knuffel voor jouw, want die verdien je.

Nanda en Tess

Lieve Pauline

Wat heerlijk dat je telkens weer een genietmoment met je mannetje vind zeg, en wat is dit een prachtige foto!! Moet regelmatig aan je denken, weet wat het is met die gebroken nachten (van een paar jaar geleden).

Maar het lijkt er dus op dat het beter gaat endan ook nog het huis bijna verkocht: last van je schouders!!!

Geniet lekker verder,
Liefs Susan mv Gijs en Susan

Paulien wat een gave foto zeg, komt natuurlijk ook wel door het mooie kindje wat er bij op staat

Fijn dat je weer wat beter voelt.

Liefs sandra en een knuffel van Tess

Ik vind het echt een heel erg mooie foto.
Hopelijk is jullie huisje gauw verkocht en is de kleine gauw weer zn eigen ikkie.
Liefs Kirsten mv Tyche

Wauw, echt een mooie foto! En erg fijn dat het nu weer wat rustiger wordt met slapen!
Worden jullie allemaal weer een stuk gelukkiger van!
Hihi en leuk dat ie zo reageert op de koe, de klok en kippen.

Groetjes,
mv Tijs

Superfoto, geweldig gemaakt. Ik kom nou nooit op dat soort ideeën hè. Toch eens vaker jullie ideeën volgen, hihi.

Ik ben blij dat het weer wat beter gaat met jullie! En als het dan weer wat beter gaat, ben je idd alles zo weer vergeten. Zo werkt dat nu eenmaal en dat is maar goed ook!

Geniet van jou geweldige ventje, want wat is het toch een knapperd!!

Groetjes Fonske, Merijn en Siebe

Wat een mooie foto zeg! Heel erg gaaf!
En wat fijn dat de nachten iets beter gaan en je weer wat kunt bijkomen.
Hopelijk is je huis snel verkocht en valt ook die last weer van je schouders.

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Terug
Bovenaan