@M.L

ik snap het een en ander niet sorry kan het verkeerd zien hoor maar heb jij wat tegen nederlanders ofzo?je zeikt ze de heletijd af en dan zet je ook nog in een topic over condeleren neer::::::
En sorry dat ik er nog eens op terug kom een doodgewone nederlandse man die zoiets doet ?????? Dus zo zien we maar weer verkeerde nederlanders meer dan genoeg.

nou sorry dat ik nou respectloos,je wilt alsnog je gelijk halen terwijl iedereen meeleeft met het overlijden van milly en jij denkt alleen nee zie je nou wel die nederlanders!!!!

en heb jij je ooit hier voorgesteld?want kan me helemaal niet heugen wie jij bent of wie je kindjes zijn???kan het mishebben maar betwijfel het

Ja hoor heb me hier zeker voorgesteld, schrijf zo nu en dan mee als ik tijd heb en zin al vanaf dat ik zwanger was van Nick. Je hebt wel eens meer boos gereageerd op een reactie van mij.
Als je goed zou kunnen lezen en beetje kunt na denken zou je mij begrijpen, ik heb NIETS tegen nederlanders, leef ook mee vind het vreselijk wat er gebeurt is.
Maar dat er mensen zo kortzichtig zijn als jij brrrrr daar wordt ik helemaal naar van.
Ik ben benieuwd als je hier al zo'n taalgebruik vertoont he jij dat thuis doet bij je kinderen.
En helaas voor jou ik ben wie ik ben en heb net zo veel rechten om hier iets neer te zetten dan jij dat is dan weer het voordeel van Nederland .
Voor je misschien gaat denken dat ik niet Nederlands zou zijn, ik ben dat wel en ben daar blij mee.
Maar voor mij is iedere mens gelijk zwart, wit , rood, bruin, jong,oud , dik dun.Heb alleen een gigantische hekel aan mensen die over een ander oordelen en denken dat zij alleen alles maar mogen zeggen en een ander hier niet op mag reagreren. Dus helaas voor jou, ik blijf mijn mening als ik er goed over na heb gedacht gewoon opschrijven. ML

oke nou heb nog nooit van het kindje nick ofzo hier gehoord maargoed tzal maar zo kunnen,en hoezo zou ik jou begrijpen?vind het niet echt iets om bij zo,n topic te zetten sorry hoor
nou wat is er aan mij kortzichtig?vertel me dat eens?omdat ik mn mening geef over de moslims?net als jij over de nederlanders

en laat mn thuisgebeuren er ff lekker buiten,wat ik hier neer zet heeft niks met mn thuis situatie te maken!!

oke nou heb nog nooit van het kindje nick ofzo hier gehoord maargoed tzal maar zo kunnen,en hoezo zou ik jou begrijpen?vind het niet echt iets om bij zo,n topic te zetten sorry hoor
nou wat is er aan mij kortzichtig?vertel me dat eens?omdat ik mn mening geef over de moslims?net als jij over de nederlanders

en laat mn thuisgebeuren er ff lekker buiten,wat ik hier neer zet heeft niks met mn thuis situatie te maken!!

jeetje meiden
hebben jullie een emmer koud water nodig om ff af te koelen???
zullen we elkaar gewoon in elkaars waarde laten ipv elkaar aan te vallen en t hier gewoon gezellig houden?

jeetje meiden
hebben jullie een emmer koud water nodig om ff af te koelen???
zullen we elkaar gewoon in elkaars waarde laten ipv elkaar aan te vallen en t hier gewoon gezellig houden?

ja mau
tgaat mij erom dat zij de gene is die heletijd zeurt over respect enzo,nou dat vind ik pas respectloos als je dat plaatst daar om je gelijk ff snel alsnog te krijgen
en mij dan afblaffen tsss

ja mau
tgaat mij erom dat zij de gene is die heletijd zeurt over respect enzo,nou dat vind ik pas respectloos als je dat plaatst daar om je gelijk ff snel alsnog te krijgen
en mij dan afblaffen tsss

Terug
Bovenaan