@M.L

snap ik , ik vond t ook niet echt gepast om dat in dat topic te doen.....
maarrrrrrrrrr gedane zaken nemen geen keer

dus probeer t van je af te zetten meis
zeur maar lekker tegen mij op msn dan blijft t hier gezellig :D

kom op meiden, laat elkaar in jullie waarde.
ml is hier al zolang als dat ik me kan herrinneren, volgens mij heb ik zelfs met haar op t feb. forum gezeten ( of ik zit er naast)

maar goed, ook al was ze hier nog maar kort.
even to the point.

ik denk dat ik ml haar reactie wel snap.
.
ik denk dat ml meer doelde met haar berichtje van:

iedereen denkt altijd maar dat de nederlanders heilig zijn, dat alleen de buitenlanders ruzies maken en mensen doden, MAAR NEDERLANDERS ZIJN NET ZO ERG!
denk dat je het zo moet bekijken, ipv zoals jij het bekijkt patries.

maar goed, laat iedereen in hun waarde, dit heeft totaal geen zin.

laten we met zn alle nu ook niet meer reageren op deze topic, krijg je alleen maar meer wrijvingen door, die totaal niet nodig zijn.

save the peace!!!

liefs, do

@do
laat haar ff lekker haar eigen antwoord hier neer zetten,ik vraag haar wat erover zij zeurt meteen overdat ik ook zo tegenover mn kids praat,maar antwoord geven ho maar....

nou ik snap dat niet klaar uit dat je daar tijdens zo,n topic je gelijk moet halen blijf ik bij

tgaat om respect nogmaals en ml ken ik niet alleen mj!!

ik kan hier ook pissig om worden

@do
laat haar ff lekker haar eigen antwoord hier neer zetten,ik vraag haar wat erover zij zeurt meteen overdat ik ook zo tegenover mn kids praat,maar antwoord geven ho maar....

nou ik snap dat niet klaar uit dat je daar tijdens zo,n topic je gelijk moet halen blijf ik bij

tgaat om respect nogmaals en ml ken ik niet alleen mj!!

ik kan hier ook pissig om worden

Inderdaad Nick is van februari thanks voor je begrip Do en inderdaad Maurrilla ik kan fel zijn, en niet alleen ik.
Als je goedlees wat ik schrijf is het gewoon zoals het Do het herhaalt.
Maar goed van mij zal het w.s niet zo opgevat worden omdat ik hier niet hoor?? toch zal ik hier gewoon blijven komen , mee blijven lezen en schrijven omdat ik sommige stukjes herken wat prettig is,en vaneen aantal ook goeie tips lees.
M.L

@ml ik zeg helemaal niet dat jij hier niet thuis hoort,jij verdraait mijn woorden telkens in ander topic ook al

iedereen mag hier meelezen schrijven of wat dan ook,maar vind sommige dingen gewoon niet horen net zoals jij van mij niet vind horen

zo ben er klaar mee

@ml ik zeg helemaal niet dat jij hier niet thuis hoort,jij verdraait mijn woorden telkens in ander topic ook al

iedereen mag hier meelezen schrijven of wat dan ook,maar vind sommige dingen gewoon niet horen net zoals jij van mij niet vind horen

zo ben er klaar mee

Nou dan zijn e het daar over eens en dan reactie steeds, ik ben er ook klaar mee.

en heb jij je ooit hier voorgesteld?want kan me helemaal niet heugen wie jij bent of wie je kindjes zijn???kan het mishebben maar betwijfel het .
En dit vind jij een lekker sukje tekst, moet ik me aan jou verantwoorden wie ik ben en wie mijn kindjes zijn??
Jij maakt van een mug een olifant en leest mijn woorden zoals jij ze wil lezen enne prima hoor, ik laat het lekker zo.

Terug
Bovenaan