Maagklachten

Ik ben 25 weken zwanger en heb een verhoogt maagzuur gehalte...normaal heb ik ook al last van mn maag en gebruik daarvoor ultacit (wat zonder bijwerkingen is) en nu dat niet meer helpt ben ik naar de huisarts geweest en heb ik Antagel voorgeschreven gekregen nu ging ik kijken voor de bijwerkingen en dat bleek een hele waslijst wat mij dus niet zo zint...weet iemand een vloeibaar middel wat je maagzuur langdurig neutraliseert zonder bijwerkingen of weinig bijwerkingen?
 
Deze vraag heb ik een aantal keer zien verschijnen hier en het blijkt dat vanillevla erg goed helpt (als ik de antwoorden zo heb gezien). Alleen helpt dat misschien niet zo heel lang, zou je kunnen proberen!

Succes
 
Hoi,

Ik gebruik zelf Gaviscon, de verloskundige heeft dit voorgeschreven bij mij. Ik moet zeggen dat het een ontzettend vies drankje is maar het werkt heel erg goed. Het is vrij stroperig dus legt een een goed beschermlaagje aan in je maag. Ik weet niet of dit medicijn zonder recept te verkrijgen is. Ik heb zelf helemaal geen last van bijwerkingen. Ik heb altijd veel last van mijn maag gehad en heb veel uitgeprobeerd maar dit werkt echt.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!!

Succes, Groetjes Saskia
 
ik heb een tijd rennie,s gebruikt

maar nadat ik slokdarmontsteking kreeg heb ik op recept van de vk
omeprazol voorgeschreven gekregen
en dit hielp bij mij prima..

ik heb geen maagzuur meer..
bij mij begon het ook na 26 wk
en nu ben ik 39 wk
en al ruim 2 weken geen maagzuur meer...
heerlijk!!
had die pilletjes eerder moeten krijgen..

vraag het ff na!!
want ik heb ook altijd gedoe gehad met mn maag en maagzuur..

succes
 
Terug
Bovenaan