Maagzuur en omeprazol

Hey dames,

Een vraagje van mijn kant. Ik heb al geruime tijd last van maagzuur en tot nu toe kon ik het snachts afdoen met een rennie. Helaas is het nu zo erg dat ik echt pijn krijg bij eten in mijn rug, schouders en hoofdpijn. Nu heb ik van de gynaecoloog maagzuur remmers gekregen (omeprazol). Ben niet echt fan van medicijnen slikken tijdens mijn zwangerschap eigenlijk. Zijn er dames met ervaring met omeprazol of eventueel andere medicatie tegen maagzuur?

Alvast bedankt!
Groetjes
 
Ik slikte ook omeprazol, had niet heel vaak last van maagzuur en ook niet zo heftig als jij maar hier hielp het echt heel goed. Met 1 pilletje had ik meteen nergens last meer van... was voor mij echt een uitkomst dus, raad het ook iedereen aan altijd haha
 
Vanaf 8 weken omeprazol geslikt, wereld van verschil en eindelijk geen maagpijn meer gehad sinds ik het gebruikte. Heel fijn omdat de zorg en opvoeding van de andere twee kids gewoon doorging ?. Dus ik zou het zeker gaan gebruiken!
 
Ik slikte ook omeprazol bijna de hele zwangerschap zelfs. Ik nam hem om de dag omdat ik merkte dat dit ook gewoon werkte! Toch weer een paar pillen minder ?
 
Hoi, ik had het ook toen ik 2 jaar geleden zwanger was van mijn dochter. Ik heb toen antagel gekocht bij de apotheek, ik zou het iedereen aanraden en het kan geen kwaad ? succes hopelijk is het snel weg!
 
Ik heb ook vanaf 5 maanden omeprazol gebruikt, echt topspul, voelde me 1000x beter! Kan echt geen kwaad :) Het is gewoon te koop bij de drogist, net als paracetamol
 
Terug
Bovenaan